به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

جلسه هماهنگی لیگ جوانان استان برگزار شد

جلسه هماهنگی لیگ جوانان استان برگزار شد

خوزستان اسپورت- در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتر جوانان خوزستان، مقرر شد در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی فدراسیون توسط باشگاه ها، لیگ برتر استان از سر گرفته شود.

به گزارش سایت فوتبال خوزستان، در ابتدا منوچهر حیاتی نائب رییس هیات فوتبال از حضور نمایندگان باشگاهها در جلسه هم اندیشی تشکر و قدردانی کرد و عنوان نمود در این جلسه پس هم اندیشی و جمع آوری نقطه نظرات شما عزیزان و مطرح شدن آن در کمیته مسابقات، تصمیم نهایی اتخاذ می‌گردد.

علی قاسمی، دبیر هیات فوتبال خوزستان در این جلسه با ارائه نکاتی در خصوص الزامات رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغ شده از سوی فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: این الزامات شامل تست های PCR بازیکنان و کادر ، تجهیز ورزشگاه‌ها به دستگاه‌های برقی ضدعفونی کننده، تعبیه لامپ های UV در اتاق داوران و ناظران و ... می باشد و در صورتی که باشگاه‌ها موارد فوق الذکر را رعایت نمایند، هیات فوتبال می‌تواند این مسابقات را برگزار نماید و در نهایت قهرمان رقابتها را بعنوان نماینده استان در فصل آتی مسابقات کشوری، معرفی کند.

در پایان یابر نبهانی ،مسئول مسابقات استانی اظهار داشت: پس از جمع بندی و مطرح شدن خروجی این جلسه در کمیته مسابقات فوتبال خوزستان و تصویب هیات رئیسه هیات فوتبال،در صورتیکه که باشگاهها هزینه برگزاری را متقبل و پروتکل های اعلام شده را رعایت نمایند، فرصتی 20 روزه به باشگاه‌ها داده می شود و پس از آن چهار تیم صعود کرده به دور نهایی مسابقات که شامل تیم‌های سرخپوشان اهواز،شاهین باغملک، شهردای ماهشهر و وحدت نوین اندیمشک بصورت مجتمع و ضربدری با یکدیگر پیکار می‌کنند و در نهایت تیم قهرمان به سازمان لیگ فوتبال معرفی می‌گردد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها