به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

اهدای بسته‌های معیشتی در باشگاه ملی حفاری

اهدای بسته‌های معیشتی در باشگاه ملی حفاری

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه این باشگاه با اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت امور ورزش ملی حفاری، سیدسالار محمدنیا با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه باشگاه ملی حفاری، اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به افراد کم‌بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در میان آنها انجام شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری اظهار داشت: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ایثارگری، رزمایش کمک مومنانه بود که الحمدلله همه اقشار جامعه در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشته‌اند.

وی همچنین افزود:در این رزمایش کمک مومنانه خیرین ،مربیان ،ورزشکاران و سایر عزیزان با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران تهیه و از طریق پایگاه مقاومت بسیج  ملی حفاری بین  نیازمندان و آسیب دیده گان ناشی از بیماری کرونا تقسیم شد.

در این رزمایش سرهنگ علی طاهری مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، سرگرد رضا باقری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان، علی سالمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ملی حفاری و فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران و مربیان و ورزشکاران باشگاه ملی حفاری حضور داشتند.

اهدای بسته‌های معیشتی در باشگاه ملی حفاری


اهدای بسته‌های معیشتی در باشگاه ملی حفاری


اهدای بسته‌های معیشتی در باشگاه ملی حفاری

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها