به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

ابراهیمی: کنترل بازی دست ما بود پرسپولیس گل زد

ابراهیمی: بازی دست ما بود پرسپولیس گل زد

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر این باور است که تیمش در تمام بازی‌های پایانی برای پیروز شدن به میدان می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین ابراهیمی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان که در بازی مقابل پرسپولیس اولین گل خود در این فصل لیگ برتر را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در گفت‌وگو با ایران ورزشی در رابطه با این مسابقه و آخرین شرایط تیم نفت مسجدسلیمان توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

بازی را خیلی خوب شروع کردید اما روی یک کار تاکتیکی پرسپولیس دروازه‌تان باز شد.
 بله، ما آنالیز خوبی از پرسپولس داشتیم و همانطور که اشاره کردید در شروع بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و کاملاً برخلاف جریان بازی گل خوردیم. در واقع بازی دست ما بود اما آنها به گل رسیدند. به هر حال مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس حق کوچکترین اشتباه را نداریم.

در شروع نیمه دوم هم گل دوم را دریافت کردید و شاید همین کار را برای‌تان سخت کرد.
 ما برای نیمه دوم هم برنامه داشتیم اما خیلی زود و روی یک لحظه غفلت برای دومین مرتبه دروازه‌مان باز شد. با این حال کار خودمان را انجام دادیم و جدا از یک گلی که زدیم دو سه موقعیت عالی را هم از دست دادیم. در هر صورت بازی می‌توانست با نتیجه دیگری به پایان برسد.

روی یک صحنه در اواخر بازی هم اعتقاد به پنالتی داشتید.
 توپی که از روی ضربه ایستگاهی برای حامد نورمحمدی فرستادم، قبل از رسیدن به او، مدافع پرسپولیس او را شارژ کرد. من فکر می‌کنم خطا صورت گرفت اما در هر صورت به تصمیم داور احترام می‌گذاریم.

با اینکه نتیجه این بازی بیشتر برای پرسپولیس اهمیت داشت اما تیم شما هم خیلی با انگیزه و پرتلاش بود.
پرسپولیسی‌ها برای قطعی کردن قهرمانی‌شان خیلی با انگیزه بودند که من به سهم خودم به آنها و هواداران‌شان تبریک می‌گویم. اما واقعیت این است که ما در تمام بازی‌ها همین تلاش را داریم چون نسبت به پیراهنی که به تن داریم متعهد هستیم.

تمام بازی‌های باقی‌مانده شما برای حریفان‌تان تعیین کننده و سرنوشت ساز است.
بله ما با فولاد بازی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و چهار حریف پایانی ما تیم‌های ذوب‌آهن، گل‌گهر، سایپا و پارس جم هستند که بخصوص این سه تیم آخری شرایط خاصی در انتهای جدول دارند. به هر حال این برنامه مسابقات از ابتدای فصل بوده و آن موقع کسی نمی‌دانسته که چه تیم‌هایی در هفته‌های پایانی کاندیدای سقوط هستند. اما برای ما فرقی نمی‌کند و شما شک نکنید که با تمام توان در تمام بازی‌ها حاضر می‌شویم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

امسال تا اینجای فصل بیشتر در نقش پاسور ظاهر شدی.
 من سعی کردم دستورات تاکتیکی کادرفنی را انجام دهم و مهم برایم تأثیرگذار بودن در تیم بوده تا گل زدن؛ همانطور که اشاره کردید.

بدون تماشاگر بودن بازی چقدر تأثیر داشت؟
 همه می‌دانند که فوتبال بدون حضور این عزیزان هیچ لطفی ندارد اما متأسفانه به خاطر شرایط حاکم در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا چاره‌ای جز این نیست. بدون تردید اگر آنها در ورزشگاه بودند شرایط را مثل همیشه برای تیم میهمان سخت می‌کردند.

با یک بازی کمتر نسبت به اکثر تیم‌های لیگ برتری در مکان هشتم قرار دارید که نتیجه قابل قبولی است.
 ما نیم فصل اول را بدون باخت پشت سر گذاشتیم که همین باعث شد تا سایر تیم‌ها نگاه متفاوتی نسبت به نفت مسجدسلیمان داشته باشند. به نظر من با درایت کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران موفق شدیم با توجه به بضاعت‌مان نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. البته هنوز پنج بازی دیگر برای ما باقی مانده که اگر بدشانسی نیاوریم جایگاه‌مان را هم در جدول بهبود می‌بخشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها