به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

گوهری: گرمای هوا در بازی پرسپولیس بی‌سابقه بود

گوهری: گرمای هوا در بازی پرسپولیس بی‌سابقه بود

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: گرمای هوای مسجدسلیمان در روز بازی با پرسپولیس بی‌سابقه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، احمد گوهری در خصوص اولین شکست خانگی نفت مسجدسلیمان که مقابل پرسپولیس رخ داد، اظهار داشت: ما این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی خوب شروع کردیم. هیچ نگرانی نداشتیم. می‌خواستیم بازی کنیم و از بازی لذت ببریم اما متاسفانه هوا خیلی گرم و شرجی بود، در این مدتی که در مسجدسلیمان هستیم چنین گرمایی سابقه نداشت. همه بچه‌ها خسته شده بودند و نفس کشیدن سخت بود. ما می‌توانستیم در این بازی بازنده نباشیم و حداقل به مساوی برسیم. به هرحال فوتبال همین است.

دروازه بان نفت مسجدسلیمان درباره داوری این مسابقه عنوان کرد: داوری خوب و عادلانه بود و مشکلی نداشت.

وی در مورد مشکلات مالی تیم و پرداختی به بازیکنان گفت: تیم‌های نفتی مشکلاتی دارند که از هیأت مدیره این باشگاه‌ها نیست و از بالاتر است، باید از هیأت مدیره باشگاه تشکر ویژه کنم. آن‌ها برای همه بازیکنان هر کاری از دستشان برآمده انجام داده‌اند و فکر نمی‌کنم کسی کم‌کاری کرده باشد. اخیرا چک‌هایی به ما دادند که 20 درصد و موعد آن برای 28 مرداد بود. با این چک‌ها فکر می‌کنم دریافتی ما به 80 درصد رسید. من می‌بینم که چه کمبودهایی وجود دارد اما هیات مدیره با جان و دل برای بچه‌ها و اعضای تیم تلاش می‌کند.

گوهری در مورد بازی بیست و هفتم مقابل ذوب‌آهن گفت: همه بازی‌ها سخت است و ما هم به دنبال نتیجه گرفتن هستیم. ان‌شااالله مقابل ذوب‌آهن این اتفاق برایمان بیفتد. باید ببریم. همه تیم‌ها خوب هستند و همه بازیکنان می‌آیند بهترین نمایش خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشند. ذوب‌آهن مهاجم خارجی‌ای دارد که در هفته‌های اخیر خوب گل زده اما به هرحال باید به زمین برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها