به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

سپاهان 1 – صنعت‌نفت 0؛ سپاهان 10 نفره برد

سپاهان 1 – صنعت‌نفت 0؛ سپاهان 10 نفره برد

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وششم لیگ برتر – استادیوم نقش جهان
پنجشنبه 2 مردادماه 99 – ساعت 20:45
سپاهان اصفهان 1 – صنعت‌نفت آبادان 0
گل: محمدرضا مهدی‌زاده (15)
داور: سیدمهدی سیدعلی
کمک داوران: محمد عطایی و حمید نادری
اخارج: سروش رفیعی (3+45)
اخطار: رضا میرزایی، محمد کریمی (سپاهان) – مسلم مجدمی، عقیل کعبی (صنعت‌نفت)
بدون تماشاگر

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، شایان مصلح، مهدی کیانی، امیدنورافکن (60- محمد کریمی)، سروش رفیعی، محمدرضاحسینی (90- محمد طیبی)، محمدمحبی و محسن الغسانی (51- رضا میرزایی و 90- کی‌روش استنلی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

صنعت‌نفت آبادان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، سیدمحمد قریشی، حسین ساکی (78- احمد شریعت‌زاده)، امید حامدی‌فر (27- مهدی حنفی و 46- محمدرضا غبیشاوی)، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی (67- عبدالله ناصری) و رضا جبیره (67- مهدی مؤمنی)
سرمربی: بهنام سراج

خلاصه بازی
سپاهان و صنعت‌نفت در بازی‌های هفته قبل مغلوب حریفان شده بودند و همین امر باعث می‌شد تا در این مسابقه به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نکنند. از طرفی هم برنده شدن در این بازی می‌توانست تیم برنده را در مسیر کسب سهمیه آسیایی قرار دهد و تیم بازنده را از جمع مدعیان خارج کند.

بازیکنان سپاهان در نیمه اول بر جریان بازی تسلط داشتند و با طراحی حملاتی روی دروازه صنعت‌نفت به دنبال رسیدن به گل بودند. سپاهانی‌ها در دقیقه 7 در پی خطای حسین ساکی روی محمد محبی صاحب ضربه پنالتی شدند اما ضربه محمد محبی با واکنش ناصر سالاری دفع شد تا این پنالتی بی‌اثر شود. تیم میزبان در دقیقه 15 مزد حملاتش را گرفت و از روی یک ضربه کرنر توسط محمدرضا مهدی‌زاده به گل رسید. کادر فنی نفت آبادان در اواسط نیمه اول دست به تعویض در خط میانی زد تا از فشار سپاهان کم کند. آخرین حادثه مهم این نیمه در لحظات وقت اضافی رقم خورد و سروش رفیعی به‌دلیل انجام تکل خشن روی پای بازیکن حریف کارت قرمز گرفت تا سپاهان 10 نفره شود.

صنعت‌نفت در نیمه دوم با انجام یک تعویض به زمین بازی برگشت و محمدرضا غبیشاوی به خط میانی سبزپوشان نفت اضافه شد. بیست دقیقه پس از آغاز این نیمه نیز دو تعویض همزمان در ترکیب نفتی‌ها به انجام رسید و بهنام سراج با انجام این تغییرات به دنبال رساندن تیمش به گل مساوی بود. سپاهان 10 نفره در این نیمه ضمن حفاظت از گل زده‌اش نیم‌نگاهی به زدن گل دوم داشت.

شرح گل
1-0 (سپاهان): کرنر ارسالی مهدی ترکمان با ضربه سر محمد محبی به تیر دوم رفت و محمدرضا مهدی‌زاده که بدون یارگیری از سوی مدافعان صنعت‌نفت روی تیر دوم جاگیری کرده بود با ضربه سر دروازه تیم میهمان را گشود.

در حاشیه
* دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که بازیکن محروم نداشتند.
* دراگان اسکوچیچ با حضور در استادیوم نقش جهان نظاره‌گر بازی سپاهان و نفت بود.
* عیسی آل‌کثیر به‌دلیل انضباطی از سوی کادر فنی نفت آبادان در اختیار باشگاه قرار گرفته بود و در این بازی حضور نداشت.
* سیدفاخر تهامی، بختیار رحمانی و مصطفی احمدی به‌خاطر مصدومیت یا بیماری غایب بودند.
* کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان به‌دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب اصلی قرار نگرفت و نیمه دوم وارد میدان شد.
* محمد طیبی پس از شکست سپاهان مقابل تراکتورسازی در این بازی نیمکت نشین شد.
* سجاد شهباززاده، علی قربانی، سعید آقایی و محسن مسلمان در لیست سپاهان برای این بازی قرار نگرفتند.
* پس از اخراج سروش رفیعی در اواخر نیمه اول، بین نیمکت نشینان دو تیم جدال لفظی پیش آمد.
* مهدی حنفی که در اواسط نیمه اول به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، بین دو نیمه جایش را به محمدرضا غبیشاوی داد. حنفی در پی تکل خشن سروش رفیعی مصدوم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
از دقیقه ۳۰ نشستم پای xbox بجه های فامیل.جاتون خالی چه هیجانی ! چه گلهایی! چه تیردروازه هایی!
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
صنعت خیلی افت کرده اصلا خوب بازی نمیکنه حریف سپاهان ده نفره هم نشدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
اول خسته نباشید زحمت کشیدید اما برنامه یی برای زدن گل نداشتید بازی صنعت هیچ هیچ هیچ چنگی بدل نمیزند خسته شدیم ازبس شکست خوردید توروخدا فقط اسم مشکلات مالی رو نیارید ۶۰درصد شایدم بیشتر گرفتید هرروزم مینالید پول حقتونه اما فوتبالم وظیفه شماست زورتون به سپاهان ۱۰ نفره هم نرسید بهرصورت ی کم درهوای خوب اصفهان استراحت کنید تابا روحیه برای شکست بعدی حاضرباشید۰
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
نفت اگر الان اينجای جدول هستش باید برید ممنون اسکوچیچ باشید
بعد میخواید پولش رو بگیرید تقدیم بکنید به یک آدم بی سواد
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
اقا مهران عزیز اسکوچیچ اگر به آبادان نمیومد هنوز داشت توی کرواسی آشپزی میکرد 2 سال بود که هیچ جا به اسکوچیچ تیم نمیدادن خونه نشین شده بود. اومد آبادان با صنعت اوج گرفت بعدش خیانت کرد تیمو از هم پاشوند و بعضی بازیکنا بعداز رفتنش شروع کردن به کمکاری . ضمنا بهنام سراج هم مربی خوبی نیست و باید بعداز رفتن اسکوچیچ یه مربی خوب به صنعت میوردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
خدایش فکری رو نگاه کنید، تارتار، و... بعد نفت ابادان ی مشت بیسواد جمع شدن، بچاری، فرحانی، شریفی نسب، خدایش کجا تیم بشون میدن نه یکی بگه دیگه کجا میدن؟؟!!!!!
علی
|
Netherlands
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
به همه ثابت شد که سالاری خیلی از دریس بهتره؟
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
به هر صورت آقا میلاد همین آقای آشپز اگر نبود الان نفت بایستی برای نرفتن به لیگ یک تلاش می‌کرد
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
اقای میلاد خان کاملا بافرمایش شما موافقم درضمن واقعا سالاری بهتره دریس ولی دفاع خیلی چشم بسته کارمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
تمام این شکستها زیر سر عیسی زاده میباشد چون نمیخاست صنعت سهمیه بگیره چون یک بچه هم میدونه این مربیان در حد لیگهای محلی هم نمی باشندچه برسه به ابن گرگهای مدیر ولی خوب چون با هم میخورن نمی تونه اینا رو کنار بزاره حالا هم منتظر دلار ها ست که بگیره بین خودشون تقسیم کنه وبره وتیم بمونه با این همه بدهی
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
در اینکه اسکوچیچ یه پولباز به تمام معنی است شکی نیست، پروندش با ملوان نگاه کنید، با فولاد که دیگه خیلی افتضاح بود، حالا هم بخاطر پول براحتی نفت ول کرد و چه دروغ هایی سر هم کرد که مشکل خانوادگی دارم و فلان و بهمان، بنظرم با همچین مربی هایی بجایی نمی رسیم، سراج هم که قطعا ۹۰٪ حواسش به پرسپولیسه، نکته آخر اینکه سراج رو با چه کارنامه ای سرمربی یه تیم لیگ برتریش کردن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
اولا آنقدر که صنعت برای اسکوچیچ داشت ، متاسفانه اسکوچیچ هیچ خیری برای صنعت نداشت.. ثانیا این تیمی که دارید از آن صبحت میکنید و با اینکه ده نفره شده بود باز صنعت نتوانست شکستش بده تیمی است که بیشترین هزینه را در لیک برتر کرده و حتی خیلی بیشتر از پرسپولیس طوریکه هزینه دو سه بازیکنش معادل نصف بودجه صنعت است ثالثا چرا آل کثیر یک روز مانده به چنین بازی حساس در سر تمرین کار غیر حرفه ای میکند تا سر مربی مجبور شود از او استفاده نکند بنظرم مقصر اصلی آل کثیر است و باشگاه باید این مسئله را بسیار جدی بگیرید که اگر عدم حضور آل کثیر در این بازی مقصر خودش است با او برخورد شدید شود و هزینه این باخت را باید پرداخت کند و اگر مقصر سرمربی و یا هر کس دیگر است باز هم با آن برخورد شود باخت دیروز مهمترین دلیل آن فقط و فقط عدم حضور آل کثیر میباشد و باید بررسی شود البته اگر باشگاه مدیریت داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
خداروشکر که اول فصل اسکوچیچ بود، نميدونم چه بگم بخدا، این چه وضعیتی تیم داره، آقا سراج وجدانا در حد این تیم هست، خسته شدم از باخت متکرر، اصلا مسؤلین به فکر نیستن خدا عاقبتمون خير کنه،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها