به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رضائیان: در روز مسابقه بازیکن کرونایی نداشتیم

رضائیان: در روز مسابقه بازیکن کرونایی نداشتیم


خوزستان اسپورت- معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تست همه اعضای تیم ما قبل از بازی با تیم استقلال منفی بود و خیال‌مان از این بابت راحت است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسعود رضاییان در گفت‌وگو با میزان در مورد شایعه ابتلای بختیار رحمانی و فاخر تهامی، دو بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به کرونا، اظهار داشت: ما فقط یک مورد مبتلا به کرونا داشتیم. چهار روز قبل تست گرفته بودیم و طبق پروتکل به موقع تست می‌گیریم. از این رو خیال‌مان راحت است که از تیم ما در روز‌های مسابقه هیچ بازیکنی مبتلا نبوده و تنها مبتلای تیم ما بختیار رحمانی است.

وی در مورد تست قبل از بازی با تیم استقلال با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: روزی که با استقلال بازی داشتیم پاسخ همه اعضای حاضر در کادرفنی و بازیکنان منفی بود. از این رو در جریان این بازی ما هیچ کرونایی نداشتیم. بازیکنان کاملا سالم بودند چون تست‌ها طبق روال انجام می‌شود و از وضعیت بازیکنان‌مان مطلع و مطمئن هستیم.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به وضعیت رحمانی تصریح کرد: از سه، چهار روز قبل او احساس کسالت و سرماخوردگی و تنگی نفس داشت. از این رو در خانه قرنطینه است و تحت کنترل ما نیست. از طرفی فاخر تهامی را هم می‌گویند علائمی دارد، ولی تست او مثبت نشده است. با این حال این دو در سفر به اصفهان کنار تیم ما نیستند، ولی سایرین در کمال صحت و سلامت و باانگیزه بالا آماده بازی هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
انشالله همگی سلامت باشند پس بااین انگیزه یی که شما گفتی سپاهان رو حتما شکست میدهید دیگه ؟ حداقل بخاطر فولاد ببرید آفرین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها