به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

پیرعباسی: وزرات نفت به تیم‌هایش توجه کند

پیرعباسی: وزرات نفت به تیم‌هایش توجه کند

خوزستان اسپورت- رئیس هیات بسکتبال خوزستان گفت: امیدواریم وزارت نفت نگاه ویژه تری به تیم‌های زیر مجموعه خودش داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مجتبی پیرعباسی در مورد جلسه با مسئولان پتروشیمی اظهار داشت: روز گذشته یک جلسه رسمی با برخی از مسئولان پتروشیمی بندرامام برگزار شد. قرار بود معاوی مدیر عامل پتروشیمی هم حضور داشته باشد که به دلیل بیماری کرونا نتوانست حضور پیدا کند و حتی برقراری تماس تلفنی هم میسر نشد.

وی ادامه داد: طبق برداشت هایی که خودم داشتم مطمئن باشید مسئولان خودشان بیش از ما برای حضور در لیگ برتر راغب هستند اگر شرایطی برای حضور فراهم شود ذره‌ای دریغ نخواهند کرد چرا که بسکتبال در شهر ماهشهر خوزستان اول است، نه ورزش دوم و سوم. پس مطمئن باشید نگاه ویژه‌ای به این ورزش می‌شود.

پتروشیمی‌ها هم درآمد دارند هم آلودگی
رئیس هیات بسکتبال خوزستان در مورد اینکه شرایط پتروشیمی برای حضور در لیگ چیست، گفت: وزارت نفت بخشنامه را داده که بودجه تیم ها کاهش پیدا کند و عملاً شرکت‌های تابعه را از داشتن تیمهای قهرمانی منع کرده است. این یک شرایط کلی در وزارت نفت است و انتظار داریم رسانه‌ها با مسئولان وزارتخانه صحبت و مسائل را مطرح کنند. در حال حاضر فکر می‌کنم بیش از 20 پتروشیمی در ماهشهر حضور دارند و به نوعی آنها آلودگی برای شهر ایجاد می‌کنند و از سوی دیگر درآمد هم دارند.

اگر وزارت نفت تیمداری را هم دریغ کند چه نهاد دیگری باید این وظیفه را انجام دهد؟
وی ادامه داد: درآمد اصلی در استان خوزستان نفت گاز پتروشیمی و صنایع وابسته است حال اگر وزارت نفت بخواهد تیمداری نکند و اگر این سرگرمی و اسباب اوقات فراغت را از مردم خوزستان دریغ کند، چه سازمان دیگر یا نهادی باید این وظیفه را انجام دهد؟ ما می‌دانیم که تحریم‌ها وجود دارد و سخت است، اما آیا می‌شود فعالیت ورزشی را هم تعطیل کرد؟

در خیلی از شهرها علاقه به بسکتبال بیش از فوتبال است
پیرعباسی با اشاره به شرایط  نفت آبادان عنوان کرد: خوشبختانه این تیم فعلاً مشکلی ندارد و آمادگی خود را اعلام کرده است. آنها قهرمان ایران و سوم آسیا شده‌اند و پتانسیل خود را نشان داده‌اند. باور کنید در خیلی از شهرها جذابیت بسکتبال و اشتیاق به این رشته بیش از فوتبال است. خود ماهشهر بسکتبال ورزش اول است و در آبادان و اهواز با فوتبال برابری می‌کند. با این شرایط درخواستی که از مسئولان وزارت نفت داریم این است که نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها