به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

بارانی: نمی‌دانم چه اصراری به ادامه بازی‌ها است

بارانی: نمی‌دانم چه اصراری به ادامه لیگ است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با اشاره به مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن تیم‌های خراسان و سایپا و صادر نشدن مجوز آغاز تمرینات تیم حفاری اهواز، گفت:‌ در چنین شرایطی نمی‌دانم چه اصراری به ادامه لیگ است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، هر چند فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان از سوم مردادماه آغاز خواهد شد اما مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن از تیم‌های خراسان و سایپا و صادر نشدن مجوز آغاز تمرینات تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز، ادامه مسابقات را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

مینا بارانی با بیان این‌که خبری در مورد تاریخ جدید ادامه مسابقات لیگ برتر نداریم و فدراسیون نیز هنوز تاریخ جدید را به ما اعلام نکرده است، اظهارکرد: باتوجه به این‌که شرکت ملی‌حفاری زیر نظر وزارت نفت است، در حال حاضر نیز تمام اماکن ورزشی شرکت ملی‌حفاری با دستور این وزارتخانه به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند و بر این اساس، ما هنوز اجازه فعالیت نداریم.

وی با بیان این‌که فدراسیون همچنان اصرار به برگزاری لیگ دارد، افزود: تست کرونای هفت بازیکن تیم خراسان و 2 بازیکن تیم سایپا مثبت اعلام شده است ولی با این وجود فدراسیون همچنان اصرار به ادامه لیگ دارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری افزود: همچنین باتوجه به این‌که وزارت نفت هنوز به ما اجازه فعالیت نداده است، اعضای تیم ملی‌حفاری تست کرونا نداده‌اند.

وی گفت: خیلی از فدراسیون‌های ورزشی، لیگ‌های خود را ادامه ندادند و بر اساس جدول نیز تیم‌های برتر را مشخص کردند ولی نمی‌دانم چه اصراری به ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان است. امیدوارم اعضای تمام تیم‌ها در سلامت کامل باشند اما با توجه به مثبت اعلام شدن تست چند فوتسالیست چه تضمینی است که نفرات دیگری هم به این ویروس مبتلا نباشند و آن وقت چطور می‌خواهند لیگ را برگزار کنند؟ آیا بازهم می‌خواهند لیگ را تعویق بیندازند؟

بارانی با بیان این‌که شنیده‌ایم احتمالا لیگ از 10 مردادماه آغاز خواهد شد، گفت: اگر وزارت نفت هم به ما مجوز شروع تمرینات را بدهد، در این مدت زمان نمی‌توانیم خود را آماده کنیم و شرایط برابری با سایر تیم‌ها نداریم زیرا شش ماهی است که تمرین نداشته‌ایم. واقعا امیدوارم فدراسیون تصمیم درستی در این زمینه بگیرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها