به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

میرجوان: دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1399/4/31/101504_450.jpg

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تا حالا به پرسپولیس گل نزده‌ام ولی امیدوارم دروازه این تیم را باز کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عماد میرجوان در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با وضعیت فعلی تیمش گفت: شرایط فنی تیم ما خوب است و از ابتدای لیگ امسال نتایج خوبی گرفتیم، بعد از شروع مجدد بازی‌ها هم سه مسابقه اجام دادیم که در دو بازی بیرون از خانه به تساوی رسیدیم و یک بازی هم در خانه داشتیم که بازنده از زمین بیرون آمدیم. ما مشکلی از بابت مسائل فی نداریم و بحث مهم به مشکلات مالی برمی‌گردد که آزاردهنده شده است.

وی در خصوص اینکه بازیکنان نفت مسجدسلیمان چک مسولان این باشگاه را پس دادند، تاکید کرد: قبل از اینکه به ما چک بدهند چند بازیکن ما با مسئولان باشگاه صحبت کردند و به آنها گفته بودند که بچه‌ها شرایط سختی دارند. قرار بود بابت 20 درصد از قراردادهای‌مان به ما چک ده روزه یا دو هفته‌ای بدهند ولی در نهایت یک چک 12 درصدی دادند که تاریخ وصول آن برای 28 مردادماه است. همین الان که بازی‌ها ادامه دارد ما هنوز پول‌مان را نگرفتیم، چطور امکان دارد در آن زمان که شاید لیگ هم به پایان برسد به حق و حقوق‌مان برسیم؟ ما هم با این وضعیت در نهایت تصمیم گرفتیم که چک‌ها را به باشگاه برگردانیم.

میرجوان افزود: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با پرسپولیس است و دوست نداریم این مسائل در عملکرد ما برابر پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد ولی قطعا بعد از این بازی با بچه‌ها صحبت خواهیم کرد تا یک تصمیم خوب بگیریم. ما هیچ‌چیز برای تیم کم نگذاشتیم و اینکه حق و حقوق خودمان را می‌خواهیم چیز زیادی نیست.

مهاجم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی سختی با پرسپولیس دارند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم پرقدرتی است و می‌خواهد در زمین ما هم به برد برسد تا هم به قهرمانی دست پیدا کند و هم امتیازهایش را بیشتر کند. با این حال ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و دنبل کسب یک نتیجه خوب هستیم.

بهترین گلزن نفت مسجدسلیمان در خصوص احتمال گل زدن به پرسپولیس گفت: در بازی‌های دوستانه به پرسپولیس گل زده‌ام ولی این اتفاق در لیگ برتر رخ نداده است. امیدوارم در بازی با پرسپولیس گل بزنم و مهمتر از همه اینکه تیمم نتیجه بگیرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها