به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

بختیاری‌زاده: نفت توان شکست پرسپولیس را دارد

بختیاری‌زاده: نفت توان شکست پرسپولیس را دارد

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که نفت مسجدسلیمان برای پرسپولیس بسیار خطرناک خواهد بود، گفت: نفت می خواهد مقابل این تیم احقاق حق کند و صدای رسای مردم مسجدسلیمان و خوزستان باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی این هفته نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس، اظهار کرد: نفت صددرصد توانایی شکست پرسپولیس را دارد. درست است که در حق تیم های نفتی اجحاف زیادی شده و تیم‌هایی را در لیگ داریم که از بودجه های دولتی و میلیاردی استفاده می‌کنند اما نفت مسجدسلیمان در طول فصل با تمام نداری‌ها، خیلی خوب، آبرومند و با شخصیت بازی کرده است.

وی با بیان این که نفت مسجدسلیمان اکنون که به روزهای پایانی لیگ رسیده و مطمئن شده است که دیگر کسی به این تیم کمک نمی‌کند و حامی ندارد، افزود: تیم نفت که می‌داند خطر سقوط  این تیم را تهدید نمی‌کند و جایگاه خوبی هم در جدول دارد، با فراغ بال می‌تواند فوتبال بسیار خوب، منطقی و هجومی مقابل پرسپولیس، بهترین تیم حال حاضر ایران انجام دهد.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: آرزو می‌کنم، تیم نفت با تمام وجود و با ارائه یک بازی خوب، موفق این دیدار باشد و به نظرم می‌تواند به این موفقیت برسد. نفت برای پرسپولیس بسیار خطرناک خواهد بود و می‌خواهد مقابل این تیم احقاق حق کند و صدای رسای مردم مسجدسلیمان و خوزستان باشد و در در پی این بی توجهی‌ها صدای خود را به همگان برساند.

وی همچنین درباره این که تارتار عنوان کرده "برخی در بدنه باشگاه افکار خوبی ندارند و دنبال این هستند که تیم ما نتیجه خوبی نگیرد"، گفت: فوتبال یک کار تخصصی است و آدم خودش را در پست‌های مختلف در باشگاه‌ها می‌طلبد. به نظرم به جای جنگ های داخلی در باشگاه، باید همه به فکر نفت مسجدسلیمان باشند تا سال های آینده دغدغه ها و حواشی فعلی را نداشته باشند.

این پیشکسوت فوتبال افزود: هر چند نفت در فصل نوزدهم در زمین بسیار خوب کار کرده است اما به نظرم تیم خارج از زمین این تیم در باشگاه، موفق کار نکرد و دست آقای تارتار بسته است اما دیدیم که او و شاگردانش بسیار آبرومند و فراتر از انتظار کار کردند. نفت می تواند بدون دغدغه و استرس جایگاه تک‌رقمی خود را حفظ کند و همه خوشحالیم که با این حواشی، نفت امسال چنین جایگاهی را به دست خواهد آورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
باسلام.. اقای بختیاری زاده دقیقا درست میفرمایید، وانتظار ازامثال شماهمین است، متاسفانه بعضی دوستان ایرادمیگرند ک اگراقای بختیاری زاده کارشناس وکاربلدبود چرا بافلان تیمهانتیجه نگرفت؟ مانده ام چی جواب بدهم، اماای دوستانی ک دراین سوالتان ب امثال بختیاری زاده هاظلم میکنید ماچه زمانی ودرچه وضعیتی تیم ب این بدبخت ها دادیم؟ دقیقا وقتی ک مربیان گرانقیمت با مثلا استقلال محبوب اهوازمان نتیجه نگرفتند. سکوهاتحریک شدند. مدیرعامل تلفن جواب نمیده. بازیکن اعتصاب کرد. باشگاه بدهکار شد وآهی دربساط نبوده وهفت بازی مانده ب سقوط.. تیم رو ب امثال بختیاری زاده ها دادیم وانتظار شق القمر در بدترین وضعیت را ازاین ریش سفیدها داشتیم.. واین یعنی اصل ظلم است.... یاحق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها