به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

توضیح شرایط تیم نفت قبل از بازی با پرسپولیس

توضیح شرایط تیم نفت قبل از بازی با پرسپولیس

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره گله مندی تارتار از برخی افراد هیات مدیره، گفت: صحبت های تارتار قطعا مخاطب خاصی دارد و باید همه از اعضای باشگاه از هیات مدیره گرفته تا تدارکات تیم، برای سربلندی و ارتقا تیم تلاش کنند زیرا برای پیشرفت همه باید هم قسم شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسین پاشایی درباره آمادگی این تیم پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: از لحاظ فنی در شرایط خیلی خوبی هستیم و بازی های قبلی نیز تیم تاییدکننده این حرف باشند اما متاسفانه مشکلات مالی این چند وقت اخیر باشگاه هر چقدر هم بخواهیم آن ها را نادیده بگیریم ولی در افکار بازیکنان تاثیرگذار بوده است. البته باوجود این مشکل، واقعا تمام اعضای تیم با تمام توان کار را پیش می‌برند و امیدوار به حل مشکلات هستیم.

وی با بیان این که همیشه بازی با تیم های پرسپولیس و استقلال جدابیت خاصی به همراه دارد، افزود: مخصوصا این که پرسپولیس در این برهه زمانی به دنبال قهرمانی و نفت نیز به دنبال نشان دادن شایستگی هایی است که واقعا در این فصل نشان داده‌ایم که لیاقتش را داریم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: درست است، پرسپولیس با پیروزی در این بازی قهرمانی اش تثبیت می‌شود ولی برای ما شرایط و نتیجه گیری تیم خودمان مهم است و دنبال ارائه بهترین عملکردمان در این بازی هستیم تا نشان دهیم با تمام مشکلات موجود می‌توانیم پیام‌آور شادی برای مردم عزیز و خونگرم شهرمان مسجدسلیمان باشیم.

وی تاکید کرد: بازی با تیم های پرسپولیس و استقلال همیشه جذابیت ویژه‌ای برای بازیکنان تمام تیم‌ها دارند، چون تبلیغات رسانه‌ای در این بازی‌ها بیشتر و انگیزه برای این دیدارها نیز زیاد است.

پاشایی در ادامه نیز در پاسخ این سوال که گفته می‌شود، چک 20 درصدی به بازیکنان پرداخت شده، نه 12 درصدی؟ عنوان کرد: علی‌رغم این که باشگاه چند بار رسما اعلام کرده بود که چک 20 درصدی به اعضای تیم داده می‌شود ولی یک چک 12 درصدی پرداخت شد. در مورد تعویض مجدد چک و تغییر مبلغ آن نیز باید از مدیریت باشگاه سوال شود زیرا من در جریان نیستم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آقای تارتار عنوان کرده "برخی در بدنه باشگاه افکار خوبی ندارند و دنبال این هستند که تیم ما نتیجه خوبی نگیرد"، آیا واقعا چنین چیزی وجود دارد و این افراد مانع کار می‌شوند؟ گفت: آقای تاتار فردی صادق و البته بسیار صبور در مقابل مشکلات تیم است ولی واقعا الان شرایط به صورتی پیش می‌رود که بازیکنان تیم نیز تمام درد دل خود را از بابت مشکلات تیم با او در میان می‌گذارند. در هر صورت اگر حرفی زده می‌شود، همیشه مخاطب خاصی دارد. صحبت‌های تارتار نیز قطعا مخاطب خاصی دارد و باید همه از اعضای باشگاه از هیات مدیره گرفته تا تدارکات تیم، برای سربلندی و ارتقا تیم تلاش کنند زیرا برای پیشرفت همه باید هم قسم شوند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: نتایج این فصل و شادی و رضایت مردم و هواداران نفت نشان می‌دهد که تارتار بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم هم در پایان فصل و هم در جام حذفی، نتیجه تاریخی برای تیم نفت مسجد سلیمان رقم بزنیم و همیشه خاطره خوبی در ذهن هواداران داشته باشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها