به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

اعتراض نساجی به تکرار بازی با فولاد خوزستان

اعتراض نساجی به تکرار بازی با فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- مسئولان تیم فوتبال نساجی به رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی این تیم با فولاد اعتراض کرده​اند و منتطر تصمیم کمیته استیناف هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری ایسنا، ایزد سیف الله پور سرپرست تیم فوتبال نساجی درباره آخرین وضعیت پرونده بازی نساجی مقابل فولاد خوزستان گفت: ما به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده‌ایم و پرونده به کمیته استیناف هستیم. دیشب به ما گفتند که تا 48 ساعت آینده رای نهایی مشخص می‌شود و ما هم منتظر رای این کمیته هستیم. موضع ما اعتراض به رای کمیته انضباطی است. ما در زمین مسابقه حضور داشتیم و کسی به ما نگفت که بازی برگزار نمی‌شود. یک زمانی اعلام می‌کنند اما این بار کسی به ما چیزی نگفت و تمام عوامل اجرایی مسابقه هم داخل زمین بودند. به همین دلیل اعتراض داریم و امیدواریم که کمیته استیناف رای را به سود باشگاه نساجی صادر کند. این حق ماست.

او در پاسخ به این پرسش که اگر رای به نفع نساجی صادر نشود باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد هم توضیح داد: در این مورد باید مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم بگیرند. اول باید جواب بیاد و بعد از آن تصمیم بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
چرا زرنگی وگرفتن حقتون فقط وقتی مقابل تیم های شهرستانی هست یادتون میاد چراکسی به این بی عدالتی هاوناداوری هایی که برای تیم های مقابل تیم پرسپولیس انجام میشه اعتراض نمیکنه اینقدر پیگیر سه امتیازمفت بازی هستید انگارمیخواید قهرمان جام جهانی شید فوقش توی همون رده های میانی جدول بمونید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها