به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
رفتار غیرحرفه‌ای پاتوسی بدون پاسخ نمی‌ماند

آذری: هواداران خیلی به دنبال اسامی نباشند

آذری: هواداران خیلی به دنبال اسامی نباشند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره رفتار غیرحرفه‌ای پاتوسی، گفت: مطمئنن باشید، رفتار غیرحرفه‌ای بازیکنان بی پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برخورد با آیاندا پاتوسی باتوجه به رفتار غیرحرفه‌ای او در دوران قرنطینه، اظهار کرد: همه چیز به مفاد قرارداد برمی‌گردد و قاعدتا چنین چیزی هم در قرارداد با پاتوسی در نظر گرفته شده است و به این صورت نیست که یک بازیکن غیرمسئولانه عمل کند و بعد هم باشگاه چشم خود را بر موضوع ببندد.

وی بیان کرد: ما بدون پاتوسی هم در 2 بازی پیروز شدیم و در دیدار با پرسپولیس هم اگر به واسطه ابتلا بازیکنان به کرونا و حضور تیم در قرنطینه نبود، شاید بهتر نتیجه می‌گرفتیم و دیدید که عدالت فوتبال رعایت نشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: آقای پاتوسی باید جوابگوی این عمل غیرحرفه‌ای خود باشد و مطمئنا باشگاه همانطور که در قبال رفتار مثبت بازیکنان برای آن ها پاداش در نظر می‌گیرد، با آن‌ها به خاطر رفتار غیرمسئولانه نیز برخورد خواهد کرد.

وی همچنین درباره درخواست برخی هواداران تیمش برای تمدید با پاتوسی، گفت: خیلی‌ها می‌گویند که پاتوسی و امثال پاتوسی را حفظ کنید اما من می‌خواهم به هواداران فوتبال و به ویژه خوزستانی‌ها که فوتبال را خیلی خوب متوجه هستند، بگویم که باتوجه به افزایش قیمت دلار، آیا برای باشگاه صرف می‌کند که سه چهار بازیکن خارجی را جذب کند؟ باشگاه فولاد به تمام این موضوعات فکر می‌کند و اگر قرار است بازیکنان خارجی پول دریافت کنند، باید حرفه‌ای کار کنند. پس مطمئنن باشید، رفتار غیرحرفه‌ای بازیکنان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

آذری با اشاره به رفتار حرفه ای شیمبا، دیگر بازیکن خارجی تیم فولاد نیز عنوان کرد: او سال ها است که در ایران بازی می‌کند و حتی زمانی که برادرش فوت شد، به او گفتیم، اگر می‌خواهی بازی نکن اما بازی کرد و حتی گل هم زد.

وی تاکید کرد: من می‌خواهم به هواداران بگویم که خیلی دنبال اسامی نباشند و باشگاه شرایط تیم، مردم و وضعیت اقتصادی را در نظر می‌گیرد و بر اساس تمام این‌ها با یک قهرمان برای حضور در فولاد توافق می‌کند. من نگرانی مردم خوزستان را درک می‌کنم و از حس مسئولیت پذیری آن‌ها نیز واقعا تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
ما دنبال اسم نیستیم شما هم بازیکن بدردنخور نیارید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
وقتی بخواید پول گزافی بابت قاسمی نژادبی کیفیت، شربتی مصدوم وامثال سیف الهی که خودتون هم متوجه ضعیف بودنش شدید بدید آیا به صرفه تر نیست پول چند بازیکن ایرانی رو بدید یک بازیکن خارجی باکیفیت جذب کنید؟؟؟؟
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
آذری مدیر فهیمی ست قول میدهم اگر قراردادپنج ساله باآذری بسته شود فولاد را درفینال آسیا میبینیم،،،زیرا پایه های فولاد کمک حال فولاد میشوند وآذری اینرا بخوبی میداند،،،،، عزیزان خداشاهده من هنوز آذری را ازنزدیک ندیده ام اما بیش از چهل وپنج سال فوتبال رادنبال میکنم،،،،فولاد فقط هوادار همسو میخواهدفقط همین،،،، پریرا را تمدیدکنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها