به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

الجبوری: امکانات ما در حد یک تیم آسیایی نیست

الجبوری: امکانات ما در حد یک تیم آسیایی نیست

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرار بود 20 درصد بدهند اما چکی دادند که برای یک ماه دیگر و 12 درصد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، احمد الجبوری در مورد شرایط فعلی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فعلا تمرین تعطیل است. امروز قرار بود تمرین کنیم اما هنوز پولی به ما نداده‌اند. در رسانه‌ها اعلام کردند که 20 درصد به بازیکنان دادیم، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. قرار بود 20 درصد بدهند، بعد از بازی با نساجی چکی دادند که برای یک ماه دیگر و 12 درصد بود اما بازیکنان موافق این قضیه نیستند. به همین خاطر قرار است جلسه‌ای بگذاریم و صحبت کنیم.

الجبوری ادامه داد: بعد از بازی با نساجی این چک‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آوردند و ما با این شرایط تمرین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعطیل کردیم. امروز به مسجدسلیمان می‌رویم تا با مدیران باشگاه صحبت کنیم. آنها قول رسیدگی داده‌اند و به ما گفته‌اند بیایید مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل می‌کنیم. اگر این مشکل حل شد، ما هم تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز می‌کنیم. تا الان 60 درصد دریافتی داشتیم اما از برج دهم هیچ پولی نگرفته‌ایم و مدام وعده 20 روز و یک ماه دیگر می‌دهند.

بازیکن نفت مسجدسلیمان در مورد بازی این هفته مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس تیم اول جدول است، تا حد خیلی زیادی قهرمانی‌اش قطعی شده، آنها 3-4 سال که پشت سر هم قهرمان می‌شوند اما هر اتفاقی در بازی ممکن است بیفتد. فوتبال تیم بالای جدول و پایین جدول ندارد. ممکن است ما به یک تیم پایین جدولی ببازیم اما تیم اول جدول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببریم.

وی در مورد اینکه اگر بخشی از مساوی‌های زیاد نفت مسجدسلیمان در فصل نوزدهم لیگ برتر به برد تبدیل می‌شد ممکن بود حتی به سهمیه آسیا هم دست پیدا کنند، گفت: امکانات و ابزار سرمربی خیلی مهم است. امکانات ما در حد یک تیم آسیایی یا بالای جدول نیست. فقط با همت بازیکنان و کادر فنی در پله هشتم جدول قرار داریم وگرنه امکاناتمان قابل توجه نیست و رسیدگی به تیم ضعیف بوده، به هر حال بضاعت تیم ما همین است، بچه‌ها تلاش می‌کنند، تیم ما از حریفان چیزی کمتر ندارد و اینجای جدول که هستیم هم بد نیست.

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان در مورد افزایش شیوع کرونا در بین تیم‌های لیگ برتری، عنوان کرد: همه ما نگران این وضعیت هستیم و مجبوریم هر هفته تست بدهیم. با این شرایطی که می‌بینم فکر می‌کنم اوایل فصل آینده هم همین وضعیت وجود داشته باشد. ان‌شاالله هر چه زودتر این ویروس از بین برود و همه مردم به روال عادی زندگی برگردند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها