به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: بعضی‌ها در باشگاه نفت‌ افکار خوبی ندارند

تارتار: بعضی‌ها در باشگاه نفت‌ افکار خوبی ندارند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بعضی ها در بدنه باشگاه افکار خوبی ندارند و دنبال این هستند که تیم ما نتیجه خوبی نگیرد؛ هدفشان هم این است که سال بعد کار سختی نداشته باشند.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان فصل با تیم نفت مسجدسلیمان همکاری خود را ادامه می‌دهد یا خیر، عنوان کرد: شرایط که خیلی سخت است. من هم مانند خیلی از مربیان دیگر می‌توانستم بروم؛ اما با توجه به قول هایی که به بازیکنان دادم و نتایج درخشانی که آنها توانستند کسب کنند، دلم نیامد تیم را رها کنم. دوست دارم تا پایان با همین بازیکنان باشم و ان‌شاءلله نتایج را همچنان تکرار کنیم.

وی درباره بازی مقابل تیم نساجی گفت: واقعاً بازی سختی بود. نساجی با توجه به نتایج کسب شده در مسابقات قبلی برای بردن به میدان آمده بود. در جدول با این تیم تقریباً همسایه هستیم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم از این دیدار نباید دست خالی برگردیم. اگر بازی را واگذار می‌کردیم، حریف می‌توانست در جدول به ما نزدیک‌تر شود و یا حتی از ما جلوتر بزند. خیلی هوشمندانه رفتار کردیم؛ اما متأسفانه چمن مصنوعی شهید وطنی اصلاً اجازه کار را نمی‌دهد. خیلی مواقع سرعت توپ کم می‌شد و روی کار تأثیر می‌گذاشت.

تارتار در پاسخ به این سوال که برای بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس مصدوم یا محروم دارید، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم برای این بازی محرومی داشته باشیم. خوشبختانه مصدومیت‌ها هم جزئی است؛ مگر اینکه خدایی نکرده درگیر ویروس کرونا شویم که امیدوارم این اتفاق نیافتد.

وی در واکنش به صحبت‌های هفته گذشته یکی از مسئولان باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه ما 6 ماه دریافتی نداشتیم، یکی از افراد باشگاه اعلام کرد 20 درصد به بازیکنان نفت مسجدسلیمان پرداخت شده است؛ در حالیکه بازیکنان ما تا روز بازی هیچ دریافتی نداشتند و آن روز 12 درصد، چک یک ماه آینده را به بازیکنان دادند. بعضی‌ها در بدنه باشگاه افکار خوبی ندارند و دنبال این هستند که تیم ما نتیجه خوبی نگیرد؛ هدفشان هم این است که سال بعد کار سختی نداشته باشد. امیدوارم مثل تیم درونمان که یکدل هستیم، تیم پشتمان هم یکدل باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
ضمن عرض سلام اقای تارتار اگه میخواهی تلافی کنی تیم نفت اسیایی کن همین نقطه ضعفشون تمام اونوقت هم شما هم ما حالشو میبریم هم اونها ضدحال میخورند یا علی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها