به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

پاشایی: پرسپولیس مقابل ما شکست خورده است

پاشایی: پرسپولیس مقابل ما شکست خورده است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد فاصله دو امتیازی پرسپولیس با قهرمانی در لیگ نوزدهم، باعث نمی‌شود سرخپوشان بدون انگیزه به مسجدسلیمان بیایند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین پاشایی درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی مازندران، گفت: بازی از لحاظ تاکتیکی باب میل تماشاگران نبود، اما اهداف ما در این بازی محقق شد. اخراج میثم نقی‌زاده باعث شد در 25 دقیقه آخر کار بسیار سختی داشته باشیم که در آن دقایق هم فرصت گلزنی به حریف ندادیم. در مجموع منسجم و خوب بودیم و مقابل نساجی که امکانات و کادر فنی بسیار خوبی دارد، نتیجه بدی کسب نکردیم.

وی در مورد قضاوت یاسر همرنگ در این مسابقه اظهار داشت: با وجود اینکه داور، نقی‌زاده را از زمین اخراج کرد و ما پس از آن خیلی تحت فشار بودیم، اما او به همراه کمک‌های خود قضاوتی عالی داشت.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره دیدار روز جمعه این تیم مقابل پرسپولیس تصریح کرد: این بازی بسیار ویژه و مهم است. پرسپولیس آخرین بار در لیگ برتر مقابل ما شکست خورد و قطعاً شاهد دیداری بسیار هیجان‌انگیز خواهیم بود. با وجود اینکه قهرمانی این تیم تقریباً قطعی شده، اما نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس مقابل ما بی‌انگیزه خواهد بود و مطمئناً با تمام قوا بازی می‌کند. این تیم شش برد متوالی داشته و یک نیم‌فصل کامل نباخته است. امیدوارم بازی خیلی خوب انجام دهیم و پرسپولیس را ببریم یا از این تیم امتیاز بگیریم.

پاشایی درخصوص پُست اینستاگرامی مهدی تارتار در مورد مدیران باشگاه و اینکه نوشته بود برخی هر کاری می‌کنند که نفت نتیجه نگیرد و به اهداف پلید خود برسند، خاطرنشان کرد: تارتار انسانی صادق است و مخاطب این صحبت، قطعاً منظور این حرف را فهمیده است. امیدوارم بدانند کار چقدر سخت است و بازیکنان چقدر سختی می‌کشند.

وی درباره تست کرونای اعضای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با مشکلاتی که داشتیم، دو تست کرونا در 10 روز اخیر دادیم که خدا را شکر همه آنها منفی شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها