به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

گردان: برای نایب قهرمانی در لیگ می‌جنگیم

گردان: برای نایب قهرمانی لیگ می‌جنگیم

خوزستان اسپورت- سنگربان فولاد خوزستان گفت: با توجه به شرایط جدول و کیفیت این تیم و همچنین بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و قهرمانی این تیم قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، شهاب گردان دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان که به‌دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی، از حضور در بازی امشب مقابل پرسپولیس تهران محروم است، در گفت‌وگو با خبرورزشی در رابطه با ابتلای خود به ویروس کرونا و آخرین شرایط تیم فولاد خوزستان و مسابقات لیگ برتر توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

شنیدیم تو یکی از کسانی هستی که در فولاد به کرونا مبتلا شده، درست است؟
بله متأسفانه من یکی از کسانی بودم که تستم مثبت شد و فعلاً در اهواز و خانه‌ام قرنطینه هستم. واقعاً این ویروس ناشناخته و عجیب است و خیلی‌ها را درگیر کرده و نمی‌دانم تا چه زمانی ادامه دارد، فقط امیدوارم هر چه زودتر دنیا از شرش راحت شود. شاید باورتان نشود ولی من دو بار کرونا گرفتم و در فاصله چند روز دو بار تستم مثبت شد.

علائم هم داشتی؟
دفعه اول هیچ علائمی نداشتم ولی دفعه دوم علائمی مثل بی‌حالی، سردرد و بدن درد داشتم و الان نزدیک دو هفته است در قرنطینه هستم و خدا را شکر حالم خیلی بهتر است و منتظر بازگشت تیم از تهران هستم تا دوباره تست بدهم و اگر منفی بود با تیم تمرین کنم.

استقلالی‌ها که چند مورد مبتلا شدند ادعا کردند در بازی مقابل فولاد کرونا گرفتند. آیا واقعاً بازیکنی در ترکیب شما بود که تستش مثبت بوده و در آن دیدار بازی کرده باشد؟
تا جایی که من می‌دانم هنوز علم پزشکی آنقدر پیشرفت نکرده که متوجه شوند افراد مبتلا از کجا این بیماری را گرفتند، پس چنین چیزی اصلاً صحت ندارد. ضمن اینکه ما قبل از بازی مقابل استقلال تست دادیم و بدون مشکل بازی کردیم. همین حالا هم که تیم ما تعداد کرونایی بالایی دارد هستند کسانی که بدون علائم تست‌شان مثبت است ولی از تیم جدا هستند و مثل من قرنطینه‌اند.

بازی امشب مقابل پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
خب تیم ما در این مدت مشکلات زیادی داشته و با تیم کامل تمرینات انجام نشد. واقعاً برای این بازی دست کادر فنی بسته است ولی امیدوارم بچه‌ها دست پر به اهواز برگردند و دل هواداران‌مان را شاد کنند. هر چند پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و در آستانه قهرمانی قرار دارد ولی ما حریف آسانی برای این تیم نیستیم.

به نظرت باید پرسپولیس را قهرمان این فصل بدانیم؟
بله، با توجه به شرایط جدول و کیفیت این تیم و همچنین بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و قهرمانی این تیم قطعی به نظر می‌رسد.

تیم شما هم جنگ سختی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد.
تیم ما در این مدت بسیار خوب کار کرده و نتایج عالی به دست آورده است. الان هم با توجه به دو دیدار عقب افتاده‌ای که در پیش داریم برای نایب‌قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به هواداران هدیه دهیم که به نظرم کار بسیار بزرگی است.

تو در این فصل عملکرد خوبی داشتی، به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی؟
اگر واقعیت را بگویم خیر. اهل دروغ نیستم، سال‌ها از آخرین حضورم در تیم ملی می‌گذرد و به بازگشت فکر نمی‌کنم. در حال حاضر هم تمام تمرکزم را روی موفقیت فولاد گذاشتم تا رتبه خوبی در پایان فصل به دست بیاوریم.

شهاب واقعاً تو به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای موافق ادامه لیگ بودی یا مخالف؟
قطعاً دوست داشتم لیگ برگزار شود. عدم برگزاری فوتبال همه را بلاتکلیف می‌کند و معلوم نیست در صورت تعطیلی فوتبال برای آینده ما چه اتفاقی رخ می‌داد. همان‌طور که می‌بینید شرایط کرونا دوباره بد شده و با ادامه این روند نمی‌دانم اصلاً تکلیف سال آینده چه خواهد شد. ضمن اینکه فوتبال شغل ما به حساب می‌آید و اگر تعطیل شود و کار نکنیم چطور درآمد کسب کنیم و خرج خانواده‌های‌مان را بدهیم؟ فقط در یک صورت موافق تعطیلی لیگ و کلاً فوتبال هستم که همه مشاغل تعطیل شوند و به طور کلی کشور به خاطر کرونا قرنطینه شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها