به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

تکلیف نامشخص نماینده خوزستان در لیگ بانوان

تکلیف نامشخص نماینده خوزستان در لیگ بانوان

خوزستان اسپورت- ناتمام ماندن لیگ برتر فوتبال بانوان ایران باعث نامشخص بودن وضعیت تنها نماینده خوزستان در این مسابقات شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت لیگ برتر فوتبال بانوان را در فاصله 4 هفته مانده به پایان این مسابقات مختومه اعلام کند.

با سپری شدن 18 هفته از این مسابقات و در حالی که 4 هفته پایانی برگزار نشده است، تیم شهرداری بم صدرنشین جدول به‌عنوان قهرمان این فصل معرفی شد و تیم‌های وچان کردستان و شهرداری سیرجان مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند.

این در حالیست که فدراسیون فوتبال برای تیم‌های انتهای جدول و سقوط تیمها به دسته پایین‌تر هیچ‌گونه تصمیمی اتخاذ نکرده و این موضوع را به روزهای آینده موکول نموده است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم آویسا خوزستان در 18 هفته برگزار شده از این فصل با ثبت 2 پیروزی، یک تساوی و 15 شکست در مجموع 7 امتیاز کسب کرده و در رده ماقبل آخر جدول قرار گرفته است.

باید دید آیا تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر بانوان شانس حضور در فصل آتی این مسابقات را به‌دست خواهد آورد یا به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند؟

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها