به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: امیدوارم که مشکلات مالی به پایان برسد

تارتار: امیدوارم که مشکلات مالی به پایان برسد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه ما به پایان برسد تا با تمرکز کامل در مسابقات حاضر شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایرنا درباره اینکه آیا تیمش آماده بازی روز جمعه با نساجی مازندران است یا خیر؟ گفت: وضعیت‌مان بد نیست و خدا را شکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی هفته پیش نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد به نفع آنها بوده یا خیر؟ عنوان کرد: بالاخره بازی نکردن روی یک تیم تاثیر می‌گذارد. چند روزی هم به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردیم که این هم اثرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه بالاخره چه زمانی مشکلات مالی این باشگاه حل می‌شود، تاکید کرد: تا زمانی که معضل تیم‌های نفتی تمام نشود مشکلات ما هم ادامه دارد. واقعا کاری هم از دستم بر نمی‌آید فقط باید امیدوار باشیم که این مشکلات حل شود.

تارتار در خصوص اینکه کادر فنی و بازیکنان نفت مسجدسلیمان چند درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: ما تا امروز 60 درصد دریافتی داشته اما مشکل ما درصد دریافتی نیست بلکه مشکل بزرگتر از این صحبت‌ها است.

وی ادامه داد: آخرین دریافتی ما مربوط به نیم‌فصل است و این یعنی چند ماه است که پولی نگرفتیم. در این شرایط بچه‌های ما با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. انصافا بعضی از بازیکنان ما حتی پول بنزین هم ندارند و این مشکل بزرگ است، قطعا چنین مسائلی روی کار تیمی هم تاثیر می‌گذارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستان قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
از مسئولان نفت مسجد سلیمان خواهشمندیم خیلی سریع قرارداد آقای تارتار تمدید نمائید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها