به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

گلایه دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان از مشکلات مالی

گلایه دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان از مشکلات مالی

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم به گلایه از اوضاع مالی نامساعد این باشگاه پرداخت و گفت که ریشه مشکلات مالی تیم‌های نفتی را ‌می‌داند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، احمد گوهری درباره بحران مالی در باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا باشگاه به بازیکنان بابت طلب‌های‌شان چک داده است یا خیر، گفت: ما فعلاً چکی از باشگاه نگرفتیم و مشکلات مالی هم مثل گذشته پابرجاست. البته هیئت مدیره و مدیرعامل تلاش می‌کنند تا این مشکلات برطرف شود و نباید به آنها خرده گرفت. من در نفت تهران و پارس جنوبی بازی کردم و می‌دانم ریشه مشکلات تیم‌های نفتی کجاست. این مشکلات باید از رده‌های بالاتر حل شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: در حال حاضر تنها دغدغه بازیکنان نفت مسجدسلیمان از جمله خودم به مسائل مالی مربوط می‌شود. من یک بازیکن هستم و شغل دیگری ندارم. شاید باور نکنید، ولی برای تهیه پول بنزین هم مشکل دارم و مشکلات مالی باعث شد تا از آقای صالحی‌پور سرپرست تیم‌مان پول قرض کنم. ما از لحاظ فنی همیشه سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هیچ وقت هم کم نگذاشتیم. امیدوارم که این مشکلات برطرف شود و بازیکنان هم کمی آرامش پیدا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه تلاش من این بوده که بهترین عملکرد را داشته باشم و خیلی خوب تمرین کنم. زمانی هم که قرار بود به پارس جنوبی بروم در هتل المپیک به آقای تارتار گفتم که فقط دوست دارم بازی کنم و قراردادم را سفید امضا کنید. من تلاش کردن برای رسیدن به موفقیت را دوست دارم، ولی از طرفی باید ذهن بازیکن هم درگیر نباشد. این تیم تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و امیدوارم مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

گوهری همچنین با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر نساجی تصریح کرد: بازی در زمین حریف است و کار سختی در پیش داریم، ولی هدف ما این است که به برد برسیم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
انشالا حل میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها