به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

دهداری‌پور: کرونا عامل بی انگیزگی بازیکنان است

دهداری‌پور: کرونا عامل بی انگیزگی بازیکنان است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: کرونا سبب استرس بازیکنان می شود و همین عامل روی عملکرد آنها در زمین تاثیرگذار است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مرتضی دهداری‌پور درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان پیش از بازی با استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و با توجه به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، آخرین تست تمام اعضای صنعت نفت منفی بود؛ خوشبختانه با همت باشگاه، بازیکنان و اعضای کادر فنی از لحاظ سلامتی وضعیت مناسبی داریم. از نظر فنی هم آمادگی نسبی داریم و بهنام سراج و دستیارانش کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی درباره نفرات غایب صنعت نفت در بازی با استقلال گفت: ‌تاکنون به جز مهدی حنفی که دچار آسیب دیدگی شده بازیکن مصدوم دیگری نداریم. البته با توجه به اینکه 4 روز تا بازی با استقلال فرصت داریم امیدواریم وی بتواند صنعت نفت را در این دیدار  همراهی کند. البته بازیکن محرومی نداریم.

سرپرست صنعت نفت درباره آخرین وضعیت  آبادان در روزهای کرونایی، بیان کرد: در برهه‌ای آبادان به وضعیت قرمز رسید. به نظرم تهران هم از لحاظ کرونا دست کمی از آبادان ندارد. در اوج شیوع کرونا آخرین تست تیم ما منفی شده وحتی یک مورد مبتلا به این ویروس نداشتیم.

دهداری‌پور درباره نگرانی اعضای تیم استقلال برای سفر به آبادان توضیح داد: تمام تیم‌ها از برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این شرایط نگران هستند و تفاوتی ندارد بازی‌ها در تهران برگزار شود یا آبادان. فدراسیون و سازمان لیگ روی برگزاری مسابقات اصرار داشتند و تنها کانالی که برای این امر در نظر گرفتند، رعایت پروتکل‌ها بود که تیم ما هم به نحو مطلوب این موضوع را انجام داد. سایر موارد در اختیار سازمان لیگ است.

وی درباره اعتقاد برخی مربیان لیگ برتری مبنی بر لزوم مساوی بودن تعداد بازی‌های تمام تیم‌ها گفت: فارغ از اظهار نظر درباره وضعیت لیگ، امتیاز تیم‌ها و جایگاه آنها با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، بهتر بود بازی‌ها برگزار نشود. صنعت نفت هم اعتقاد داشت شروع نشدن مجدد بازی‌ها به صلاح تمام تیم‌هاست اما سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم گرفتند مسابقات برگزار شود و ما هم تبعیت کردیم.

سرپرست صنعت نفت آبادان ادامه داد: اعتقاد دارم اگر من درباره لزوم مساوی بودن تعداد بازی‌های تیم‌ها در هفته‌های پایانی اظهار نظر نکنم بهتر است اما با توجه به اینکه کرونا یک بیماری مسری است پیش از شروع بازی‌ها باید به تبعات آن هم فکر می‌کردیم. در حال حاضر هم امیدواریم سازمان لیگ بهترین تصمیم را بگیرد.

دهداری‌پور درباره انتقاد بهنام سراج به بی‌انگیزگی برخی بازیکنان صنعت نفت، توضیح داد: بهنام سراج حرف منطقی زده اما برخورد باشگاه با این موضوع به ثابت شدن آن در کمیته فنی صنعت نفت بستگی دارد.  اگر ثابت شود بازیکنی در بازی‌ها کم کاری می‌کند با وی برخورد خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا خودش هم حس می‌کند بازیکنان صنعت نفت نسبت به نیم فصل اول کم انگیزه شده‌اند، تصریح کرد: ریشه‌یابی این موضوع می‌تواند با عوامل زیادی همراه شود. مهمترین دلیل هم از نظر من بیماری کرونا است. مهمترین مؤلفه ویروس کووید 19 مسری بودن آن است و با این وضعیت تمام باز‌ی ها تحت الشعاع قرار می‌گیرد. یک تیم برای برگزاری باز‌ی‌هایش باید در پرخطرترین اماکن مانند فرودگاه، هتل و رستوران تردد کند. تمام این مسائل روی روحیه بازیکنان تاثیر گذار است و سبب استرس آنها می‌شود. این موضوع هم روی عملکرد بازیکنان در زمین تاثیر می گذارد.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان درباره ارزیابی‌اش از احتمال موفقیت نفت در بازی با استقلال توضیح داد: کادر فنی ما با انگیزه  و جوان است و در تمرینات عملکرد خوبی دارد. تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و امیدواریم فارغ از اینکه استقلال با چه تیمی و با چه سطحی به مصاف ما می‌آید، نتیجه لازم را کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
گویا کرونا فقط انگیزه بعضی ازبازیکنان تیم مارو کم کرده وگرنه خیلی ازتیمها دوبرابر بعضی ازنفرات تیم ما جنگندگی تلاش میکنند این مورد را بهنام سراج باشجاعت بدرستی گفته ماهم بعنوان هوادار این پدیده تلخ را آشکار و واضح دیدیم؟ ؟
ناشناس
|
Sweden
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
چه حرفهای بی منطقی فقط بازیکنان ما انگیزه ندارن نساجی که نه دنبال سهمیه ونه سقوط میکنه صد برابر صنعت انگیزه داشت البته ما ضعف فنی کم نداریم که مدیریت هم نمیخاد تغییرات ایجاد کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
لااقل به شعور مردم فوتبال فهم آبادان توهین نکنید. کم کاری داشتند خوبم داشتند بعضی بازیکنان صنعت نفت در زمین راه میرن جنگندگی ندارند نسبت به شکست بی تفاوت هستند ووو لطفا به شعور هوادار توهین نکنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
آقای دهداری آقای بهنام سراج را مدیر باشگاه صنعت نفت گذاشته نه هوادار نه مخالفین حالا که بخاطر صداقتش بخاطر شجاعتش حرف درستی راگفته واتفاقا تمام هواداران هم واضح این حقیقت تلخ رو میداند چون فوتبال را میفهمند شما میفرمایید رویش خاک بریزد وکسی متوجه نیست۰ نه برادرمن کاری به کار فنی آقای سراج ندارم اما او حرف غلطی نگفته شماتوقع دارید برای گفتن چیزی که هوادار میفهمد به مصلحت باشما مشورت کند یا نگوید یاحرفش راپس بگیرد یابگوید مننظور این نبود؟ ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها