به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

لیگ دسته اول تحت کنترل نامحسوس کمیته اخلاق

لیگ دسته اول فوتبال تحت کنترل کمیته اخلاق

خوزستان اسپورت- مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: تیم ها در هفته های حساس و پایانی مسابقات، بازی جوانمردانه را بیش از گذشته رعایت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: پس از صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش رقابت‌های لیگ دسته اول از سرگرفته شد و باشگاه‌ها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده در زمینه مسایل اخلاقی و حاشیه‌ای نیز همانند گذشته عملکرد خوبی دارند. با این حال ما در فدراسیون و سازمان لیگ نیز وظیفه داریم برای پیشگیری از هرگونه شائبه مسابقات لیگ دسته اول را همچون گذشته رصد کنیم.

وی افزود: سرپرست محترم فدراسیون هم همواره بر برگزاری مناسب و شایسته مسابقات در همه زمینه‌ها تاکید دارد و خواهان دوری مسابقات لیگ دسته اول از حواشی بی فایده و مخرب است. به همین منظور جناب بهاروند دستور داده‌اند در هفته‌های حساس باقی مانده لیگ دسته اول کمیته محترم اخلاق حضوری پررنگ‌تر داشته باشد و نمایندگان و ناظران این کمیته به صورت محسوس و نامحسوس لیگ دسته اول را رصد کنند. ضمن اینکه فدراسیون و سازمان لیگ تیم‌ها را به رعایت بازی جوانمردانه در میدان دعوت می‌نمایند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها