به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

واکنش عیسی‌زاده به صحبت‌های بهنام سراج

واکنش عیسی‌زاده به صحبت‌های بهنام سراج

خوزستان اسپورت- یرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: امروز با سرمربی تیم جلسه داریم و باید ببینیم مشکلی که عنوان کرده است، چیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، در یکی از مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز گذشته تیم صنعت نفت در آبادان میزبان نساجی بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بهنام سراج سرمربی صنعت نفت در پایان این مسابقه گفت: «حسم می‌گوید که برخی از بازیکنانمان با جان و دل کار نمی‌کنند. باشگاه باید با برخی از بازیکنان برخورد کند تا اگر آن‌ها نمی‌توانند به ما کمک کنند، کنارشان بگذاریم.»

علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در گفت‌وگو با مهر در واکنش به درخواست سراج و کم‌کاری بازیکنان صنعت نفت اظهار کرد: سراج که پیش از این چیزی به ما نگفته بود. امروز با او جلسه‌ای داریم و باید ببینیم اگر مشکلی وجود دارد، برطرف کنیم.

عیسی‌زاده در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولان باشگاه متوجه این اتفاق شده بودند؟ تاکید کرد: خیر؛ چنین چیزی برای ما محسوس نبود. البته من فنی نیستم. مسئولیت فنی تیم بر عهده سراج است و شاید مباحثی باشد که ایشان در جریان است.

وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم تلاش خود را در بازی با نساجی به کار گرفتند، گفت: فوتبال حساب و کتاب ندارد. شما نگاه کنید اکثر مسابقات این هفته با همین نتیجه تمام شد. گرمای آبادان واقعا اذیت کننده است. هدف ما این است که در ادامه بازی های باقی مانده لیگ شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به حکم فیفا علیه وی در پرونده صنعت نفت شکایت کرده است؟ اظهار کرد: چیز خاصی در این مورد به ما اعلام نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
در پاسخ به صحبت آقای عیسی زاده درمورد تساوی اکثربازیهای این هفته ی لیگ استادگرامی این مقایسه کاملا اشتباه است شما چطوری ۹۰دقیقه حمله ی تیم سپاهان وتیم شهرخودرو مقابل حریفانشان را فقط بخاطر نتیجه مساوی بازی با تیم صنعت مقایسه میکنید آن تیمها دریک بازی کاملا یکطرفه وبرتر ویک فوتبال پرتلاش جنگنده بااتفاق فوتبالی مساوی شدن درحالیکه تیم ما اصلا تیم برتر وجنگنده میدان نبود فقط نتیجه بازی مثل همه وگرنه نوع بازی شکل دوندگی وجنگندگی اونا با تیم صنعت قابل قیاس نیست بعضی بازیکنان ما یک پاس ساده یک یارگیری ساده نمیکنند اصلا دوندگی مانصف اونا نیست۰
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
آقای سراج هفته پیش گفت مسئولیت باخت با من است.این هفته گفت مسئولیت برنده نشدن با بازیکنان است.لابد خدای نکرده هفته آینده با توپ جمع کن ها !!! خوشبختانه جملات کلیدی مربیان کار بلد رو خوب حفظ کردی.ولی با این سبک و سیاق مربیگری صنعت از مکان هفتم پایین نیاد هنر کرده! سهمیه آسیا پیشکش!! من نمیدونم اینقدر حرف از سهمیه میزنیم با کدوم پول و بازیکن زبده میخوایم بریم آسیا!!! که بشیم کیسه بوکس!! خواهشا مربیان،بازیکنان و هواداران بی خیال سهمیه بشن!!خود دانید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
به عقیده من سراج مقصرنیست او کارکردش بارفنی و داشتهایش ازمربی گری همین حداست مقصر آن مدیری است که نه میتواند شرایط تیم را بهترکند ونه اصلا دنبال آمال و آرزوی هواداران است سراج بعد اسکوچیچ سرمربی شد چون مدیریت پول نداشت چون دنبال هزینه نکردن بودند حالا یکسری بازیکن هم کم کاری میکنند واین حرف غلطی نیست اما تمام تمام سقف خواسته مدیران کسب مقام هفتم هشتمی درلیگ امسال است بیائید با مردم رو راست باشید۰
خوزستان قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
فرق یک مربی داخلی با مربی خارجی اینه _آقایان بهنام سراج و فرهاد مجیدی تیمهای آماده ای را از مربیان خارجی تحویل گرفتن و دو تیم رو دچار افت و عقب گرد کردند_مربیان ایرانی از دانش روز دنیا عقبند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
مقصر اصلی ما هواداران هستیم که هنوز بخودباوری نرسیدیم و دل به این خوش کرده ایم که در لیگیم ولی هیچوقت توقع منطقی خودمونو بالا نمی بریم مگه صنعت نفت یک تیم ریشه دار و قدیمی نیس مگه این تیم ورزشگاه اختصاصی نداره مگه این تیم اینهمه هوادار نداره مگه این تیم بخاطر حضور و قدمتش درسطح اول فوتبال ایران چه درجام تخت جمشید و چه در لیگ برتر از بسیاری از تیمهای استان و کشور جزوپنج تیم کشور نیست پس چرا هنوزهمین تیم تاکنون نتونسته یک جام حتی از لیگ یک برای باشگاه و هوادارا به ارمغان بیاره . ضمن احترام به اس خوزستان مگه سالی که اس خوزستان قهرمان لیگ شد پول بیشتری و بازیکنای بهتری نسبت به صنعت نفت داشت . اونها تنها چیزی که داشتن و قهرمان شدن مدیران قهرمان خواه و هوادارای مسمم برای قهرمانی داشتن که صنعت نفت هیچگاه نداشته . مدیران باشگاه ما با بی لیاقتی و خیانت توقع ما هوادارا رو پایین نگه داشتن تا از این تیم قهرمانی و یا کسب سهمیه نداشته باشیم پس تا مدیران کم خواه از این باشگاه بیرون انداخته نشن و ما هوادارا سطح توقع خودمونو از تیم بالا نبریم وضعیت همین خواهد بود . پس باید هم جناب عیسی زاده بیاید و اینگونه به شعور ما توهین کنه و ما هوادارا همچنان در دنیای سادگی خودمون بمونیم. بنظرم تیمی که بعد از ۶۰ سال هنوز نتونسته یک افتخار برای باشگاه و هواداراش بیاره همون بهتر که منحل بشه لااقل دیگه این مثلا مدیران اینقدر جیبشون پر نمیشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
پیرو تایید صحبتهای دوست عزیزی که درمورد مقصر ما هواداران صنعت نفت هستیم کاملا درست ومنطقی درخصوص مدیران کنونی باشگاه نظر داده که ما باید به مقام هفتمی درلیگ افتخارکنیم واقعا چرا یعنی مشکل این باشگاه گویا هرگز هرگز حل نخواهد شد و هوادار باید تا فوتبال وجود دارد به کمترین قانع باشد واقعا برای آقایون مدیرانی که چندین سال متوالی مدیر این باشگاه بودندوهستند زشت نیست که تیم را فقط برای ماندن درلیگ بستن چندساله آقای عیسی زاده مدیر باشگاه صنعت نفته اما دریغ دریغ از یک مقام قابل توجه اگرصدسال دیگرهم ایشان مدیر باشند وضعیت تیم هرگز بهتر نخواهدشد آرزوی ایشان بقا درلیگ است باحفظ سمت دائمی مدیریت۰ والسلام
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
اقای عیسی زاده سراج را خودتان گذاشتید هر چقدر ما فریاد زدیم ایشان در در حد صنعت نیست شما به روی خودتان نیاوردید بازیکن را چه کسی بازی میده باید به بازیکن یاد آوری کرد اگر سهمیه بگیرید این شما هستید که معروفتر خواهید شد و میتوانید با قرارداد بهتر فوتبال کنید ولی متاسفانه بعضی از بازیکنان ساده هستن وگول دلال و آدم دیگر تیمها را میخورند که کم کاری کنید سال بعد میاریمتون تیم خودمون با فلان قد پول و این حرفا بازیکن هم گول میخوره و تیم وجودش را نابود میکنه غافل از اینکه این سرابی بیش نیست به هر حال حالا که فرصتی برای یک موفقیت بزرگ پیش آمده باید نهایت تلاش را کرد که در مدیریت نمیبینیم مربی هم توان فنی نداره بازیکن هم بی انگیزه که امیدواریم در این چند بازی تغییراتی ایجاد بشه تا نتیجه خوب بدست بیاد و بتونیم سهمیه را بگیریم چون واقعا حیفه شما که میتونستید قهرمان بشید لااقل سهمیه را هم از دست بدید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها