به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

سراج: با اشتباه خودمان توپ را به نساجی می‌دادیم

سراج: با اشتباه خودمان توپ را به نساجی می‌دادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:خودمان اشتباه می‌کردیم و توپ را به نساجی می‌دادیم و آنها روی دروازه ما خطر ساز می‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهنام سراج بعد از تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: امروز باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و با توجه به نتایجی که به دست آمده بود می‌توانستیم در جدول ارتقا پیدا کنیم و به رقبا نزدیک‌تر شویم اما روی تمریناتی که داشتیم در میدان اجرا نشد. می‌دانستیم نساجی در ضدحملات خیلی قوی است و به راحتی در یک ضد حمله گل خوردیم و بیشتر توپ و میدان دست ما بود. اما خودمان اشتباه می‌کردیم و توپ را به نساجی می‌دادیم و آنها روی دروازه ما خطر ساز می‌شد.

وی افزود: به هر حال تمام دارایی تیم ما همین است و سعی می‌کنیم ازتمام نفرات‌مان استفاده کنیم. در نیم فصل جز تیم‌هایی بودیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. شرایطش را نداشتیم اجازه‌اش را نداشتیم و پنجره نقل و انتقالات‌مان بسته بود. با همان نفرات ادامه می‌دهیم و بازیکنان ما از  نظر بدنی تحلیل رفته‌اند. مرتب تمرین می‌کنیم و بازیکنان را جابه جا می‌کنیم تا به شکل تیمی مورد نظرمان برسیم.

سرمربی نفت تاکید کرد: مرتب تمرین می‌کنیم اما برخی بازیکنان در حدو  اندازه نیم‌فصل اولشان نیستند. خودم می‌گویم طبیعی است اما حسم می‌گوید برخی بازیکنان‌مان با دل و جان دیگر کار نمی‌کنند. این مساله واقعا به من مربوط نمی‌شود و باید کارشناسی  دقیق‌تر از سوی باشگاه شود و بازیکنانی که انگیزه ندارند خودم و باشگاه با آنها برخورد کنیم و اگر نمی‌توانند واقعا در خدمت تیم باشند کنارشان بگذاریم و با داشته‌هایمان به میدان برویم. با نفراتی که انگیزه دارند بازنده شویم خیلی بهتر است تا با نفرات قوی و بی‌انگیزه تا آخر مسابقات برویم.

سراج در مورد اینکه نساجی هفته قبل بازی نکرده بود، گفت: از سازمان لیگ درخواست کردم بازی‌هایی که معوقه می‌شود به تیم‌های دیگر هم استراحت بدهند اینکه یک تیم 10 روز استراحت کند و یک تیم در یک هفته دو مسابقه بدهد فشار بروی تیم‌های دیگر می آید. سازمان لیگ باید برنامه ریزی کند. می‌دانستیم ویروس کرونا دخیل در مسابقات است.

وی خاطر نشان کرد: برخی بازیکنان و تیم‌ها بخاطر تست مثبت از مسابقات خارج می شوند. باید این مساله کارشناسی شود که همه تیم‌ها به یک اندازه بازی کنند تا مثال تیمی مثل استقلال 2 بازی داشته باشد و ما بازی‌هایمان تمام شده باشد.

وی در مورد بازی با استقلال در هفته آینده عنوان کرد: آن بازی هم سخت است برای ما باید از میزبانی استفاده کنیم امروز مساوی کردیم و شرمنده مردم آبادان شدیم ولی باید قبول کنیم که تمام داشته‌های مان همین است باید روی نقاط قوت مان بیشتر کار کنیم و روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
احمد
|
France
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
من نمیدونم ان مدیر یا مسئولی که تورو گمارد سر تیم چی از تو دیده با کدوم رزومه عمو برو قبل اینکه تیم نابود نکردی برو تیمای دسته سه رو مربیگری کن جات دسته دو هم نیست
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
اقای سراج خسته نباشی قبول کن ارنج تیم همون تیم دقیقه هشتاد به بعد البته به اضافه طالب این ارنج حداقل برای هفتاد وپنج دقیقه اماده بشن موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
مطرح کردن بعضی حقایق و واقعیتها از زبان سرمربی در خصوص برخی ازبازیکنان کم کار تیم صنعت نفت دراین زمان وشرایط نه تنها گره یی ازکارتیم بازنمیکنه بلکه سبب ضعیف ترشدن کل تیم میشه این تیم نه توان گرفتن سهمیه رادارد ونه میتواند بازیکن جدیدبگیردوهزاران مشکل ریزودرشت دیگر دارد ومهمتر لیگ روبه پایان است بهتربود آقای سراج قدری صبوری میکرد وعلی رغم درست بودن حرفش بجای گفتن وآشکارکردن این واقعیت تلخ که البته همه ی هواداران فهیم آبادانی خودشان این مورد را دیدند و درک کردن ۰او ازبازیکنانی برای ادامه بازیها استفاده کند که بادل وجان تمام توان خودرا میگذارند وآنهایی را که کم کاری میکنند تا پایان فصل نیمکت نشین کند باختن باجوانان درآبادان بهتراز تماشای بازیکنی است که درحالی که تیمش ۲ بر صفر عقب است امااو درزمین راه میرود۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
وقتی سرمربی یکی مثل آل کثیر را که هیچ تلاشی برای حداقل خطرسازی برای تیم مقابل نمیکنه را در زمین نگه میداره وضعیت بهتر از این نمیشه . چرا همه تیمها دارن با جون و دل بازی میکنن ولی نفتیها انگار نه انگار . چطور بازیکنان نفت مسجدسلیمان که مشکلاتشون از تیم مابیشتره اینقدر جنگنده و با حرارت و تعصب بازی میکنن ولی بچه های صنعت نفت اینقدر بیخیالن . مشکل سرمربی و مدیریت تیمه که عرضه ایجاد انگیزه و برخورد قاطع را ندارن . تارتار کجا سراج کجا . آقای سراج اگه میدونی این مشکلات هست و نمیتونی جمعش کنی چرا جسارت نمیکنی و استعفا نمیدی مگه صنعت نفت موش آزمایشگاهیه که یکی مثل سراج با بیخیالی تمام فقط بدنبال کسب تجربه و اعتبار باشه . این تیم و بازیکناش همونهایی هستن که در اوج نداری با سکوچیچ بهترین نتایجو گرفتن . همین ویسی را نگاه کنید که چطور در پیکان داره موفق عمل میکنه . صنعت بعد از اسکوچیچ نیاز به یک سرمربی کاربلد مثل ویسی داشت ولی مدیران خائن و بی لیاقت صنعت نفت تیم را دادن به سراج ناپخته که الان امروز بیاد ناتوانی خودشو بندازه گردن بازیکنا. لعنت خدا بر هرچی خائنه .
محمد
|
Germany
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
باسلام
آقای سراج آقای دریس یک مربی دروازبان خوب میخواهد که به او بگوید توپ توی شش قدم مال دروازبان است چسبید به خط دروازه چه گلی بود خورد
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
صد درصد دریس به مربی پرتجربه ای نیاز داره گل جلو تراکتور بیش ازحد بیرون بود وگل جلو نساجی را ازروی خط دروازه تکون نخورد اقای دریس یه مواقعی توپهای حتی تا نقطه پنالتی هم مال شماس موفق باشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها