به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

مخالفت آبادانی‌ها با انحلال تیم بسکتبال نفت

مخالفت آبادانی‌ها با انحلال تیم بسکتبال نفت

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان با بیان این‌که تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور شرکت می‌کند، گفت: اگرچه با کاهش بودجه مواجه شده‌ایم ولی با منحل شدن تیم‌های تحت پوشش‌مان موافق نیستیم و به دنبال جلب نظر وزیر نفت برای کمک بیشتر به ورزش نفت و شهر آبادان هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد پارو در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص حضور تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: برای حضور در لیگ برتر به فدراسیون اعلام آمادگی کرده‌ایم، البته با کاهش بودجه مواجه‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم ولی امیدواریم که شرایط بهتر شود و با افزایش بودجه نیز با غدغه کمتری تیم‌داری کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال این باشگاه، عنوان کرد: از سالی که من مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان شدم، با کاهش 60 درصدی مواجه شدیم اما به لطف خدا و درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان‌مان توانستیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم و قهرمان شویم اما با کاهش بودجه‌ای که مجددا صورت گرفته، واقعا کار سخت است.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: اگر قرار است، فدراسیون لیگ را در وضعیتی که با شیوع کرونا مواجه‌ایم، برگزار کند باید تسهیلاتی برای باشگاه‌ها در نظر بگیرد تا کمترین آسیبی به جامعه ورزش وارد شود. همچنین پیش از این‌که لیگ برگزار شود، به نظرم فدراسیون باید همفکری با باشگاه‌ها برای چگونگی برگزاری مسابقات در این شرایط داشته باشد. باتوجه به این‌که تیم ها باید تست کرونا دهند و بازی‌های بسکتبال نیز هر سه روز یک بار برگزار می شوند، این تست‌ها هزینه بسیاری را به باشگاه‌ها تحمیل می‌کند و این کار را برای باشگاهی مثل پالایش نفت آبادان که با کاهش بودجه نیز مواجه است، سخت‌تر می‌کند.

وی همچنین با بیان این‌که قرارداد بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پرداخت شده است، گفت: هم مبلغ قرارداد و هم پاداش بازیکنان به صورت کامل پرداخت شد. ضمن این‌که پیش از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ نیز 60 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده بودیم.

پارو با در خواست از وزیر نفت برای حمایت و کمک بیشتر به تیم‌های نفتی، افزود: 9 تیم در رشته های مختلف را تحت پوشش داریم و اگر بخواهیم از مسابقات انصراف دهیم، وضعیت روحی روانی شهر آبادان نیز آسیب می بیند. هر چند با بودجه در نظر گرفته شده به من مدیرعامل فشار می‌آید و سال گذشته نیز واقعا مدیریت بودجه کردیم ولی درصدد هستیم که تیم‌داریهای خوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اگرچه با کاهش بودجه مواجه شده‌ایم ولی با منحل شدن تیم‌های تحت پوشش‌مان موافق نیستیم و به دنبال جلب نظر وزیر نفت برای کمک بیشتر به ورزش نفت و شهر آبادان هستیم تا چراغ ورزش آبادان روشن بماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سپاس بیکران به مدیرعامل نفت آبادان،،،،،اگرمابقی مدیران که درخوزستان به حق یاناحق مدیریت میکنند حتی ده درصد شما غیرت میداشتند حال وروز خوزستان اینهمه بدنبود،،،،حداقل سهم خوزستان اینهمه اختلاس نمیشد،،،،متاسفانه نمایندگان بیسوادوناکارآمد خوزستان درقبال مردمشان کارنامه ای ناجوانمردانه دارند آنهم درقبال خوزستانی که همه چرخهای مملکت رامیچرخاند اما طبق معمول خودبی چرخ میماند،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
یکی بگه این جناب استاندار الان کجا تشریف دارن چرا بداد ورزش خوزستان نمیرسه . بخدا یاد مقتدایی عزیز بخیر عجب مدیر لایق و دلسوز و توانا و چطوری بود . خوزستان نیاز به مدیران بزرگ داره . حال چرا مشغولیت کشور همیشه برای این استان بزرگ مدیران کوچک و خودفروش انتخاب میکنن الله اعلم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها