به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

توضیح باشگاه فولاد درباره تست‌ تیم‌های پایه‌

توضیح باشگاه فولاد درباره تست رده‌های پایه سال 99

خوزستان اسپورت- مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که تاریخ دقیق تست تیم‌های پایه‌ای این باشگاه برای سال 1399 هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، علی اکبر مهدی‌پور درخصوص تاریخ تست رده‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان در سال 99 گفت: دوستان و علاقه‌مندان زیادی در مدت اخیر از ما تاریخ تست‌‌های رده‌های مختلف را پرسیده‌اند که باید این را بگویم هنوز هیچ دستوری از سوی سازمان برگزاری مسابقات رده‌های پایه به ما بابت انجام مسابقات باقی‌مانده در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها داده نشده است و ما منتظر مشخص شدن تکلیف این مسابقات و سپس مجوز برای انجام تست‌ها برای مسابقات فصل آینده و شروع کار تیم‌ها هستیم.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن این موضوعات، تاریخ دقیق تست‌های رده‌های مختلف از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد. ما در تلاش هستیم برای علاقه‌مندان و بازیکنان با استعداد زمینه پیشرفت را فراهم کنیم تا برای انجام دادن یکی از اهداف مهم باشگاه فولادخوزستان قدم برداریم.

گفتنی است تیم‌های امید و جوانان باشگاه فولاد در فاصله یک هفته به پایان مسابقات در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، همچنین تیم‌های نونهالان و نوجوانان نیز به مرحله نهایی و جمع 4 تیم برتر صعود کرده‌اند.

شرایط سنی فوتبال پایه در سال 99 اعلام شد

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها