به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ادامه مشکلات مالی در تیم نفت مسجدسلیمان

ادامه مشکلات مالی در تیم نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز شنبه هفته آینده باید به مصاف فولاد خوزستان برود، اما بازیکنان این تیم در فاصله سه روز مانده به این بازی، دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  شب گذشته بازیکنان نفت مسجدسلیمان در اقدامی هماهنگ، بیانیه‌ای اعتراض آمیز در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کردند و ضمن انتقاد از بی توجهی‌ها نسبت به تیمشان، اعلام کردند از امروز (چهارشنبه) دیگر حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند و تا زمانی که مشکلات برطرف نشود، به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

اعضای تیم نفت مسجد سلیمان تاکنون 60 درصد از مطالباتشان را دریافت کردند و آخرین دریافتی آن‌ها به شش ماه گذشته برمی‌گردد. این در حالی است که وزارت نفت کمک به سه باشگاه تحت تکفل خود را قطع کرده و این موضوع باعث شده باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی فراوانی مواجه شوند و برای تامین ابتدایی‌ترین امکانات دچار مشکل شوند.

شایان ذکر است، علاوه بر بلاتکلیفی بازیکنان نفت مسجدسلیمان، هنوز نتیجه نهایی تست کرونا اعضای تیم فولاد خوزستان از سوی سازمان لیگ اعلام نشده و تکلیف بازی روز شنبه بین این دو نماینده استان نامشخص است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
ببخشید شصت درصد یعنی نیم فصل اول کامل به علاوه یک و نیم بازی از نیم فصل دوم باید بازی کنیند تا هفته دهم بعد ادعای پول بکنید
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
از استقلال پرسپولیس هم بیشتر گرفته اند،بابا 60درصد گرفته اید انصاف داشته باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها