به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

قهرمان سابق بسکتبال آسیا در آستانه انحلال

قهرمان سابق بسکتبال آسیا در آستانه انحلال

خوزستان اسپورت- آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر بسکتبال چند روز پیش به پایان رسید در حالی که باشگاه پتروشیمی بندرامام آمادگی خود را برای شرکت در لیگ جدید اعلام نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال تاکنون 16 تیم خواهان حضور در لیگ برتر فصل آینده هستند. یازده تیم لیگ برتری فصل گذشته و پنج تیم از دسته اول با ارسال نامه به فدراسیون از آمادگی خود در این رقابت‌ها خبر دادند.

در این بین خبری از حضور تیم قدرتمند پتروشیمی بندرامام نیست و ظاهرا مسئولان پتروشیمی دیگر علاقه‌ای به تیمداری در لیگ بسکتبال ندارند.

تیم پتروشیمی یکی از تیم های قدرتمند و پرافتخار ایران و آسیا به شمار می‌رود که سابقه قهرمانی در باشگاه های آسیا، دو بار قهرمانی در جام باشگاه‌های غرب آسیا و چهار دوره قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد. بی‌شک کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر بسکتبال، یک شوک جدی به بسکتبالیست‌های ایرانی و خوزستانی بوده و آسیب بزرگی به این رشته وارد می‌کند.

پتروشیمی از ابتدای آغاز مسابقات لیگ برتر در ایران، حضور موثری داشته و یکی از ستون‌های اصلی بسکتبال کشور به شمار می‌رود و سالانه بازیکنان بسیاری از این باشگاه به تیم‌های ملی راه پیدا می‌کنند لذا کناره‌گیری این تیم از رقابت های لیگ برتر، بدترین خبر ممکن برای علاقه مندان به این رشته در استان خواهد بود.

حضور پتروشیمی در اولین سطح بسکتبال کشور این فرصت را ایجاد می‌کرد تا بازیکنان مستعد استان شانس بازی در لیگ برتر را داشته باشند و از این طریق بتوانند راهی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف شوند لذا انتظار می‌رود که مسئولان استانی و کشوری فکری به حال این موضوع کنند.

گفته می‌شود لیگ فصل آینده از شهریورماه امسال آغاز شود که با توجه به وضع موجود در مورد کرونا، احتمال به تعویق افتادن مسابقات وجود دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
وقتی مدیران غیرخوزستانی باشند براحتی جرأت انحلال باشگاه پتروشیمی ماهشهر ونابودی ورزش استان را انجام میدهند،،، پتروشیمی ماهشهر قهرمان بسکتبال ایران وآسیا بخاطر نبودن مدیران دلسوز خوزستانی نابود میشود ونمایندگان خوزستان تااین لحظه هیچ صدایی ازآنها شنیده نمیشود،،،، مگر درتابلوهای تبلیغاتی شعار "ورزش آری اعتیاد نه" نوشته نمیشد،،،، اکنون مدیران پتروشیمی علیه جوانان ورزشدوست برخاسته اند،،،، ازنمایندگان محترم استان خواهشمندم جلو انحلال تیم رابگیرند،،،، میشود با جوانان بومی وهزینه اندک تیم را روانه لیگ بسکتبال کشور کرد،،،، گویا تااکنون 16تیم ثبت نام کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
اخه ماهشهر با این همه ثروت نمیتونه یه تیم تو بسکتبال داشته باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها