به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

محکومیت باشگاه نفت آبادان در سه پرونده فیفا

محکومیت 180 هزار دلاری نفت آبادان در فیفا

خوزستان اسپورت- در حالی که باشگاه صنعت نفت آبادان موفق به محکوم کردن دراگان اسکوچیچ در فیفا شده است، این باشگاه با سه پرونده شکایت از سوی بازیکنان سابق خارجی روبروست.

به نقل از خبرگزاری مهر، دراگان اسکوچیچ این فصل هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر عهده داشت اما در میانه رقابت‌های لیگ برتر، از نفت جدا شد و به عنوان سرمربی، به تیم ملی فوتبال ایران رفت. باشگاه صنعت نفت با استناد به تعهدنامه‌ای که از اسکوچیچ گرفته بود، از این مربی به فیفا شکایت کرد. به گفته حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت، این مربی در فیفا محکوم شده و باید مبلغ 140 هزار دلار را به نفتی‌ها پرداخت کند.

اما این تمام ماجرای باشگاه صنعت نفت در فیفا نیست چرا که این باشگاه سه پرونده باز دیگر در فیفا دارد و در مجموع به پرداخت 180 هزار دلار و محرومیت از سه پنجره نقل‌وانتقالات، محکوم شده است. این محرومیت، از نقل‌وانتقالات زمستانی گذشته آغاز شده است و تا زمانی که نفت مطالبات بازیکنان خارجی سابق خود را ندهد، کماکان از جذب نفرات جدید محروم خواهد بود.

«آگوستو سزار» و «جاناتان بالوتلی» برزیلی و «عزیز سیدیکوف» قرقیزستانی سه بازیکنی هستند که جمع شاکیان از صنعت‌نفت را تشکیل داده اند و جمعاً 180 هزار دلار رای علیه این باشگاه ایرانی گرفته‌اند.

مورد جالب این شکایت ها به سیدیکوف قرقیزستانی برمی‌گردد. این بازیکن 43 هزار دلار از نفت طلب داشته و روی همین طلبش اقدام شکایت کرد. سیدیکوف تا زمانی که در ایران بود، حرفی از شکایت به نفتی ها نزده بود ولی به محض ترک ایران، پرونده‌ای را علیه تیم آبادانی در فیفا باز کرد.

یکی از نکات عجیب شکایت سیدیکوف، به تاخیر در دریافت 500 دلار از یکی از دریافتی های قراردادش مربوط می‌شود. این بازیکن حتی به دلیل دریافت دیرتر از موعد 500 دلارش به فیفا شکایت کرده و رای محکومیت نفت را با 2 دلار بهره بابت تاخیر در دریافت این مبلغ گرفته است!

در هر صورت نفتی‌ها امیدوار هستند با دریافت غرامت از دراگان اسکوچیچ، پول بخش عمده‌ای از محکومیتشان در فیفا را فراهم کرده و هرچه سریعتر محرومیت از نقل‌وانتقالات باشگاه را رفع کنند.

اسکوچیچ هنوز نسبت به محکومیتش در فیفا واکنشی نشان نداده است ولی باتوجه به تعهدنامه محکم و قابل استنادی که صنعت‌نفت از این مربی گرفته بود، بعید است به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
خدا ازسر کسی که این عزیزوف رو بست به ریش باشگاه نگذره اینم بازیکن بود؟ خیییییلی ممنون که بامدیریت عالیتون ی راهی برای محل خرج غرامت اسکوچیچ پیدا کردید مرده شور بازیکن خارجی آوردنتون ببره اگربرای صنعت آب نداشت برای خیلیها نون داشت اینم مدیریت بی پول آقایون؟ ؟ ؟ حالا کسر امتیازو قصه های بیچاره گی جدید برای باشگاه ؟ ؟ بیچاره هوادار
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
دقیقا بلایی که سر فولاد آمد سر تیم آبادان هم اومده.
فولاد پارسال دو بازیکن بدردنخور به قول خودشون برزیلی و با دلال بازی آورد که حالا جریمه و بسته شدن پنجره فولاد بخاطر همون دو بازیکن (نگچی و تارتار) و فولاد باید چندین میلیارد پول بده تا پنجرش باز بشه.
مع الاسف نفت آبادان هم چنین مشکلی داره آخه بقول دوستمون این عزیز سیدیکوف چه فایده ای داشت ازنظر فنی که جذب تیم آبادان شد؟ هنوز 43 هزار دلار دیگه بعلاوه بهره پولش طلبکاره یعنی چقد بوده قراردادش که 43 هزار دلار دیگش مونده؟
دلال قرارداد این بازیکن کی بوده چرا معرفی نمیشه وباش برخورد نمیشه در این وضع بی پولی تیم نفت چرا این قراردادها بسته میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
حالا دوستان متوجه شدند چرا یک عده اصلا نمیخوان بازیکن ومربی درست بیاد؟ چون سالم کارنمیکنند چون درآوردن بازیکن خارجی نون براشون هست واقعا بااین بی پولی چندین ساله چطوری بااین خارجیها مثل عزیزسیدکوف قرارداد بستید واقعا این مدیران بالادستی خودت دلشون بحال این دلارها نسوخت ؟ فقط روشن وشفاف بگید قرارداد این بازیکن درجه۳ چقدره بوده؟ وای بر صداقت این هوادار بیچاره
علی
|
Netherlands
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
ما رو باش چه خوش خیال بودیم که مشکل مالی باشگاه رفع میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
واقعا این چه معامله یی بود که سر باشگاه بی پول بی پشنوانه مالی صنعت نفت کردید؟ چندسال دائم صحبت بی پولی میکنید بعد بازیکنان خارجی بی کیفیت رو به تیم تحمیل میکنید حالاهم که گویا طلب اونارو هم ندادید ودر فیفا محکوم شدیم این چه مدیریتی است؟ اصلا چه کسانی از این قراردادها سود بردند؟ لطفا به مردم توضیح دهید؟ یعنی بازیکنان لیگ یک و دو ازاونا بهتر نبودند؟
ناشناس
|
Sweden
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
این بازیکنان در دوره مربیگری سرجیو وبا نظر او والبته همکاری مدیریت بود یعنی همگی با هم کسب درامدکردن
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
با سلام
خودتون ناراحت نکنید تیم نفت ابادان مثل تیم نفت شهر ما یعنی مسجدسلیمان هر دوتاشون تک نخودین تا هزار سال دیگه شاید بیوفتند ولی قهرمان نمیشوند بیخیال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
این از بازیکنان بیکیفیت یعنی دلال بازی نه صنعت بلکه خیلی از پاشگاهها این داشتن یکیشون صنعت یعنی دلال بازی همینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها