به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵

تارتار: برخی مربیان بازیکن کرونایی را بازی دادند

تارتار: برخی مربیان بازیکن کرونایی بازی دادند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخی مربیان برای کسب پیروزی همه چیز را زیر پا می‌گذارند و بازیکن کرونایی را به میدان می‌فرستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: جا دارد یادی از هواداران کنیم، جایشان در ورزشگاه خیلی خالی است. انصافا بازیکنان‌مان به خاطر دل هوادارانی که اطراف ورزشگاه بودند و صدایشان را می‌شنیدم و بقیه که در پای تلویزیون بودند جانانه بازی کردند. در جریان بازی کارمان را سخت کردیم. اگر موقعیت‌های گل در نیمه اول را استفاده می‌کردیم در نیمه دوم دچار استرس نمی‌شدیم. کار برای‌مان در نیمه دوم سخت شد. برای ماشین سازی آرزوی موفقیت می‌کنم و این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنم.

وی در مورد اینکه موافق ادامه لیگ با این شرایط کرونایی هست یا نه اظهار داشت: از روز اول گفتم که امکانات لازم را برای برگزاری لیگ نداریم ضمن اینکه بهترین تصمیم برگزاری مسابقات است؛ اما انصافا جان انسان‌ها در خطر است اینکه در هر تیمی 5-6 بازیکن کمتر یا بیشتر به ویروس مبتلا می‌شوند خطرناک است  وشیوع بیماری بیشتر می‌شود. البته از برخی دوستان و مربیان گلایه کنم که نباید بخاطر نتیجه همه چیز را زیر پا بگذارند و باید جوانمردانه بازی کنیم. نباید بگوییم این بازی مهم است و بازیکن کرونایی را بازی بدهیم و هم تیمی‌ها و سایر بازیکنان را بیمار کنیم بخاطر سه امتیاز. انتظار داریم هر تیمی که بازیکن بیمار کرونایی دارد اعلام کند و ناجوانمردانه به میدان نیایند تا دیگر اعضای تیم مبتلا نشوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها