به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

آذری: بازیکنان استقلال در اهواز کرونا نگرفته‌اند

آذری: بازیکنان استقلال در اهواز کرونا نگرفته‌اند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اینکه بگوییم تیم فوتبال استقلال از بازی با فولاد بازیکنانش دچار ویروس کرونا شده‌اند، درست نیست.

سعید آذری در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران گفت:  بعد از انجام دو نوبت تست کرونا از اعضای تیم که یکی از تست‌ها قبل از بازی با ماشین سازی گرفته شد و تست دوم پس از این دیدار و روز پنجشنبه در تهران از تمام نفرات تیم فولاد گرفته شد، متوجه شدیم تعداد 9 نفر از بازیکنان و 7 نفر از اعضای کادر تیم به کرونا مبتلا شده‌اند. بلافاصله به سازمان لیگ اعلام کردیم که با توجه به بخشنامه‌های ستاد عالی مبارزه با کرونا پنهان کاری نکرده باشیم.

وی افزود: بازیکنان کرونایی تقریبا 28 درصد تیم ما را تشکیل می دهند و با توجه به تصمیمی که ستاد عالی کرونا در ورزش می‌گیرد، امیدواریم بازی امروز با نساجی مازندران را به تعویق بیندازند و قاعدتا طبق  پروتکل‌های سازمان لیگ با توجه به اینکه  بیشتر از 25 درصد از اعضای تیم به کرونا مبتلا شده‌اند، نباید بازی برگزار شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان فولاد بعد از بازی با استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند،  تصریح کرد: این چنین نباید ابتلای بازیکنان را تفسیر کرد که بعد از کدام بازی به کرونا مبتلا شدند، چون این افراد در حال حاضر در اجتماع زندگی کرده و در مکان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند. اینکه بخواهیم مشکل را به یک بازی معطوف کنیم و بگوییم ما از فلان بازی دچار شدیم و فلان تیم هم بگوید از تیم دیگری کرونا گرفته‌ایم حرف درستی نیست.

آذری درخصوص اینکه باشگاه استقلال مدعی است بعد از اینکه به اهواز سفر کرده‌اند این اتفاق برای بازیکنان‌شان بوجود آمده است، گفت: علاوه بر استقلال، تیم ماشین سازی هم در اهواز با تیم فوتبال فولاد مسابقه داده است، شما با مسئولان ماشین‌سازی هم صحبت کنید ببینید آنها هم همین نظر را دارند؟ من حق را به استقلالی ها می‌دهم، چون اهواز وضعیت قرمزی داشته، اما اینکه گفته شود ما رفتیم و از فولادی ها کرونا گرفتیم، صد در صد در صد منظورشان این نیست که از تیم فولاد این مشکل برای استقلال بوجود آمده است و منظورشان رفت و آمدشان با هواپیما و در مسیر تهران به اهواز بوده است. این نکته را هم یادآور می‌شوم که تیم استقلال در تستی که بعد از بازی با فولاد گرفتند، تمام اعضای تیم جواب تست‌شان منفی بوده و در تست اخیر بوده که  این تعداد نفرات به کرونا مبتلا شده‌اند. شرایط آبادان به مراتب بدتر از اهواز بوده است و حتی تیم پارس جنوبی جم در آبادان مسابقه داده است، باید دید آیا تست بازیکنان تیم پارس جم هم همین قدر زیاد خواهد بود یا خیر.

وی در پاسخ به این سؤال که امکان دارد تست‌ها دست کاری شده باشند و تیم‌ها عامدانه از مبتلا شدن چند بازیکن خود به کرونا برای لغو دیدارهای‌شان خبر دهند، خاطرنشان کرد: وقتی ششم اسفندماه اعلام کردیم که لیگ را تعطیل کنید و به خانه بروید این روزها را می‌دیدیم. زمانی که این مسئله را اعلام کردیم، تیم فوتبال فولاد در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار داشت و هم اکنون نیز ما با این 6 امتیازی که در دو بازی گذشته بدست آورده‌ایم به همگان ثابت کردیم که از نظر فنی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، اما چیزی که الان مد نظر همه باید باشد این است که باشگاه‌هایی که خودشان آزمایشگاه‌های‌شان را معرفی می‌کنند و به انضمام نامه‌ای که می‌زنند و در فایل‌های  پی دی اف همه چیز را ارسال می‌کنند قابل پیگیری است.

مدیرعامل فولاد خوزستان یادآور شد: آقای رئیس جمهور صحبتی را مبنی بر اینکه ضابطین قضایی بر روی  مسائل پنهان کاری کرونا فعال باشند، مطرح کردند که  من همین جا از رئیس جمهور خواهش می‌کنم این ضابطین قضایی را در فوتبال هم بفرستد تا مشخص شود چه کسی پنهان کاری می‌کند و دروغ می‌گوید.

آذری درباره موضع باشگاه فولاد نسبت به ادامه برگزاری لیگ گفت: آقایانی که پروتکل نوشتند و لیگ را راه انداختند آنها باید نظر دهند و مسئولیتش را بپذیرند. از دیروز که اعلام کردند تست‌های ما مثبت شده تا به الان هیچ یک از مسئولان فدراسیون پاسخگوی تلفن‌های ما نبوده‌اند و تیم در سردرگمی به سر می‌برد چون آقایان باید پاسخگو باشند نه من. بنده به هیچ عنوان درباره ادامه برگزاری لیگ نظری نخواهم داد، چون وقتی اظهار نظر می‌کنیم می‌گویند تیم‌شان چون صعود نکرده است، وقتی می‌گویند بازی کنیم و حالا که نظر می‌دهیم یک عده می‌گویند چون تیم‌شان در معرض یک موفقیت است موافق تعطیلی لیگ هستند. لطفا این مسائل را کنار بگذارید، بچه های مردم می‌میرند و هیچ کسی پاسخگو نیست.

وی در مورد کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ تصریح کرد: باشگاه‌ها دارای هیئت مدیره، مدیرعامل و کادرفنی هستند و اگر قرار بر این باشد در این زمینه‌ها تصمیم گیری کنیم همه بخصوص هیئت مدیره این تصمیم را نهایی می‌کند. در صورت برگزار نشدن دیدار امروز با نساجی طبق پروتکل‌های بین المللی باید تمام اعضای تیم قرنطینه شوند و و به مدت دو هفته تیم در قرنطینه باشد و بعد از آن بازی‌ها معوق می‌شوند، تست می‌گیریم و اگر تست‌ها منفی بود براساس آن بازی‌های معوقه را انجام می‌دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
کرونا که از همون اول از شمال سرازیر شد به سمت جنوب کشور بعدش از کجا معلومه که بازیکنان استقلال باعث آلوده شدن فولادی ها نشدند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
استقلالی ها کم بودن که میگفتن توی بازی بافولاد بیمارشدیم که بیت سعید هم مدعی شده ۱۲روزه قرنطینه هست یعنی بازی بااستقلال بیمار بوده، واقعاً نمیدونم چرا بازیکنامون خودزنی میکنن وآب به هاون دشمن میریزن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها