به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

میرجوان: امتیاز هر مسابقه بسیار حیاتی است

میرجوان: امتیاز هر مسابقه بسیار حیاتی است


خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانیم مسابقات سختی در پیش داریم، ولی برای پشت سر گذاشتن سختی‌ها باید تلاش کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان در مورد بازی بعدی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: از این پس همه بازی‌های تیم ما سخت است. به خاطر چهار ماه تعطیلی، مسابقات شکل دیگری به خود گرفته و امتیاز هر بازی برای همه تیم‌ها بسیار حیاتی است. از این رو سه امتیاز بازی خانگی با ماشین‌سازی نیز برای ما مهم است.

وی با اشاره به تساوی هفته قبل تیمش مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر، گفت: بازی مقابل شاهین را خوب شروع کردیم و خیلی زود گل زدیم. در ادامه با وجود 10 نفره شدن باز هم موفق شدیم خود را از حریف پیش بیندازیم اما شانس با ما یار نبود و در دقایق پایانی و در حالی که فکر می‌کردیم سه امتیاز را به دست آوردیم گل خوردیم و بازی مساوی شد.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل نشان دادیم تیم خوبی هستیم و می‌خواهیم لیگ را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. می‌دانیم مسابقات سختی در پیش داریم، ولی برای پشت سر گذاشتن سختی‌ها باید تلاش کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها