به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

اصفهانی: جان بازیکنان مهمتر از کسب سهمیه است

اصفهانی: جان بازیکنان از کسب سهمیه مهمتر است

خوزستان اسپورت- رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: طبق حکم فیفا اسکوچیچ باید غرامت باشگاه صنعت نفت را پرداخت کند اما وکالت فدراسیون فوتبال از این مربی را می‌پذیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با فارس درباره فرصت دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق این باشگاه و فعلی تیم ملی ایران برای پرداخت غرامت به نفتی‌ها اظهار داشت: طبق حکم فیفا اسکوچیچ ظرف 45 روز از تاریخ ابلاغ حکم باید غرامت باشگاه صنعت نفت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کند.

او در باره این که آیا فدراسیون فوتبال مذاکره‌ای با باشگاه آبادانی برای پرداخت غرامت اسکوچیچ انجام داده یا خیر، گفت: طرف حساب ما اسکوچیچ است نه فدراسیون فوتبال. در واقع این پرونده دعوای حقوقی بین ما و اسکوچیچ است و ارتباط مستقیمی با فدراسیون ندارد، البته اگر فدراسیون فوتبال وکالتی از سوی اسکوچیچ برای حل موضوع داشته باشد می‌توانیم با مدیران فدراسیون هم صحبت کنیم.

نصر اصفهانی در باره این که آیا احتمال دارد بحث پرداخت غرامت اسکوچیچ با پرونده‌های مالی این باشگاه در ارکان قضایی فدراسیون حل و فصل شود توضیح داد: ما پرونده‌هایی در کمیته‌های مختلف فدراسیون داریم اما این که فدراسیون فوتبال پرداخت مطالبات ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقبل کند بستگی به حکم فیفا دارد. طبق حکم فیفا اکنون اسکوچیچ باید غرامت خود به صنعت نفت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کند، حال خودش می‌تواند این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپردازد و یا هر فرد دیگری از جانب او این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپردازد برای ما تفاوتی ندارد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در باره واکنش باشگاه صنعت نفت به برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر پس از مثبت شدن تست بازیکنان برخی تیم‌ها گفت: ما قبل از شروع بازی‌ها و در اسفند 98 به صورت رسمی و کتبی به سازمان لیگ اعلام کردیم با وجود شانس باشگاه صنعت نفت برای کسب سهمیه آسیا برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر با توجه به شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست و جان بازیکنان تمام تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خطر می‌اندازد. جان بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها مهم‌تر از کسب سهمیه صنعت نفت است و نباید حتی اگر تیمی مدعی کسب عنوان قهرمانی است جان فردی به خطر بیفتد.

وی افزود: از روز اولی که تکلیف شد بازی‌ها و تمرینات برگزار شود باشگاه صنعت نفت پروتکل‌های بهداشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کرده و دنبال تداوم تمرینات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. اگر امروز هم سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا به این نتیجه برسند که لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعطیل کنند، به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

نصر اصفهانی در باره دیدار امروز این تیم مقابل تراکتور تبریز بیان کرد: کادر فنی صنعت نفت تمرینات آماده سازی خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته بود و امیدواریم در این بازی خراج از خانه نتیجه مناسبی بگیریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در باره پول بلوکه شده این باشگاه اظهار داشت: همچنان منتظر هستیم و پیگیری‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای رفع مشکل انجام می‌دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
کجایی که حالا صحبت کردی بابا بیا پول بازیکنان بدین که با روحیه بازی کنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها