به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

تشکر خانواده ویسی‌ تبار از جامعه ورزش استان

خوزستان اسپورت- خانواده پیشکسوت فقید فوتبال خوزستان با انتشار پیامی از ابراز همدردی جامعه ورزش استان تشکر کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شادروان عبدالنبی ویسی‌تبار بازیکن اسبق و پیشکسوت بااخلاق فوتبال خوزستان، هفته گذشته بر اثر سکته قلبی درگذشت و مراسم تشییع پیکر وی در اهواز برگزار شد.

علی ویسی‌تبار همکارمان در پایگاه خبری خوزستان جام با ارسال پیامی به شرح زیر به نمایندگی از خانواده مرحوم عبدالنبی ویسی‌تبار از تمام عزیزانی که طی روزهای اخیر با ارسال پیامی به مناسبت درگذشت  والد مرحوم خود به ابراز همدردی پرداختند تشکر و قدردانی کرد.


"هوالباقی
 «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

بر خود لازم می‌دانیم مراتب سپاس و تشکر خود را از کلیه عزیزانی که طی روزهای اخیر اقدام به ارسال پیام همدردی و تسلیت کرده‌اند، اعلام نماییم.

در این چند روز در فراق پدر عزیزمان، پیشکسوت اخلاق‌مدار و بازیکن قدیمی فوتبال استان خوزستان سوختیم و ساختیم و در تمامی این روزها مردم و اهالی ورزش را کنار خود دیدیم و دانستیم که چه جامعه با مهر و محبتی داریم.

ممنونیم از رسانه‌های استانی و کشوری که در تمامی این روزها به یاد ما و پیشکسوت فوتبال خوزستان بودند.

ممنونیم از همه هواداران فوتبال، ورزشکاران و مسئولان، باشگاه‌ها و ارگان‌هایی که با ارسال پیام یا به طرق دیگر با ما ابراز همدردی کردند.

امید است توفیق قدردانی و جبران الطاف بزرگوارانه در فرصت‌های بعدی میسر گردد. سلامت و طول عمر شما عزیزان را از درگاه الهی مسئلت داریم."

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها