به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰

کاهش پنجاه درصدی بودجه باشگاه ملی حفاری

کاهش پنجاه درصدی بودجه باشگاه ملی حفاری

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری از کاهش 50 درصدی بودجه بخش قهرمانی این باشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: شرایط تیم‌داری در این فصل بسیار سخت است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسالار محمدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هر بودجه‌ای که برای باشگاه مصوب شد بر اساس آن تصمیم گیری می‌شود در چه رشته‌هایی تیمداری کنیم افزود: با این اوصاف تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که همچون گذشته در لیگ‌های مختلف کشوری حضور پیدا کنیم و پشتیبان نوجوانان و جوانان استان باشیم تا از ورزش فاصله نگیرند.

وی  افزود: باشگاه ملی حفاری در فصل 98-99 طبق بخشنامه وزارت نفت و به دلیل کاهش بودجه، از بازیکنان بومی و جوان استان در لیگ‌های مختلف کشور استفاده کرد. در لیگ برتر فوتسال آقایان با وجود کسب نتایج پر نوسان موفق شدیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال صعود کنیم همچنین در لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان عنوان اول و سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دهیم.  

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با اشاره به عملکرد درخشان این باشگاه در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گفت: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم به عنوان تیم نخست راهی پلی‌آف شویم همچنین از شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در این پیکارها برخوردار بودیم که شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی مسابقات شد.

وی ادامه داد: طبق آخرین نشستی که با حضور نماینده تیم‌های صعودکننده در سازمان لیگ فوتسال برگزار شد تا زمانی که وضعیت چهار شهرستان حاضر در مرحله پلی آف سفید نباشد هیچ تصمیمی در خصوص برگزاری مسابقات اتخاذ نمی‌شود. فعلا در برخی استان‌ها وضعیت قرمز است و هنوز چیزی در خصوص برگزاری مسابقات به ما اعلام نکردند.

محمدنیا با بیان اینکه مطالبی در خصوص لغو مسابقات مطرح شده است گفت: با توجه به شرایط موجود معتقدم اگر مسابقات برگزار نشود بهتر است زیرا هیچ خروجی نداشته و قرار نیست قهرمان لیگ ایران به مسابقات خاصی اعزام شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و سلامت بازیکنان برای ما بسیار مهم است گفت: پیش از این سازمان لیگ نشستی در این خصوص برگزار کرده بود و بنا شد ادامه مسابقات لیگ فوتسال بانوان از 13 تیرماه آغاز شود اما با قرمز شدن وضعیت خوزستان و چند استان دیگر از نظر شیوع کرونا و اعتراض باشگاه ملی حفاری این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها