به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

قاسمی‌نژاد: دنبال یک جایگاه بسیار خوب هستیم

قاسمی‌نژاد: دنبال یک جایگاه بسیار خوب هستیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام یک مربی فوق‌العاده حرفه‌ای است و همه ما خوشحالیم که با این مربی کار می‌کنیم.

به گزارش خوزستاناسپورت، محمد قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بعد از برد برابر استقلال، شکست دادن ماشین‌سازی هم برای ما بسیار مهم بود. می‌دانستیم با تیمی بازی می‌کنیم که می‌خواهد با 11 نفر دفاع کند و کادر فنی هم نکات لازم را در مورد تیم حریف به ما گفته بود. وقتی گل اول را خوردیم، کار کمی سخت شد، ولی تمرکز خودمان را از دست ندادیم و با آرامش فوتبال بازی کردیم.

این بازیکن ادامه داد: خیلی راحت به هم پاس می‌دادیم و دنبال رسیدن به گل بودیم. خوشبختانه در نهایت با زدن دو گل پیروز شدیم تا هواداران فولاد که جایشان در ورزشگاه خالی بود، را خوشحال کنیم. می‌دانیم که آنها تیم‌شان را دعا می‌کنند و هدف بازیکنان و کادر فنی هم این است که هواداران را خوشحال کنند.

قاسمی‌نژاد در خصوص پنج پیروزی متوالی فولاد در لیگ برتر و شانس رسیدن این تیم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در هر بازی استراتژی خاصی داریم و بچه‌ها واقعا زحمت می‌کشند تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند. بازی به بازی جلو می‌رویم و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. کاری هم به نتایج و شرایط دیگر تیم‌ها نداریم. امیدوارم در پایان فصل یک جایگاه بسیار خوب را به دست بیاوریم.

هافبک فولاد با تمجید از سرمربی این تیم تاکید کرد: من قبلا هم با آقا جواد کار کردم و باید بگویم که او یک مربی فوق‌العاده حرفه‌ای است. نکونام در زمین و بیرون از زمین فوتبال به‌خوبی بازیکنانش را کنترل می‌کند و حواسش به همه‌چیز است. همه ما خوشحالیم که با این مربی و همکارانش کار می‌کنیم. بازیکنان فولاد این را درک می‌کنند که با چه مربیان بزرگی در این تیم کار می‌کنند. ما همیشه از آنها چیزهای جدید یاد می‌گیریم.

قاسمی‌نژاد در خصوص حاشیه‌های دیدار با استقلال و اینکه برخی مسائل توسط کادر فنی آبی‌پوشان در مورد جواد نکونام مطرح شد، گفت: وقتی تیم‌های بزرگ مثل استقلال یا پرسپولیس شکست می‌خورند، ممکن است چنین حاشیه‌هایی را ایجاد کنند. آنهایی که جواد نکونام را از نزدیک می‌شناسند، به‌خوبی می‌دانند که او کارش را بلد است و یک مربی بزرگ است. عملکرد نکونام در زمان بازیگری و حالا که مربیگری می‌کند، مشخص و روشن است. مسائلی که در مورد آقا جواد عنوان شد، خنده‌دار و غیر منطقی بود. او به ما یاد داده که کاری به حاشیه‌ها نداشته باشیم و فقط دنبال هدف‌های‌مان باشیم. ما در فولاد با یک مربی فوق‌العاده حرفه‌ای کار می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
انشالله جایگاه مناسبی باتلاش بدست میاورید درموردآقای جوادنکونام او واقعا مربی باکلاس وارزشمندی است ودنبال حاشیه نیست به امید یک جایگاه عالی برای فولاد و صنعت نفت ودیگرنماینده خوزستان انشالله
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
دمت گرم خیلی خوب بودی بازی قبلی
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
در. این دوبازی اخیر غیر بومی های فولاد خوش درخشیدند
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
ضعیفترین بازیکن فولاد قاسمی نژاد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
به امیدروزی که جنابعالی روتوی تیم فولاد نبینیم توی این فصل که چیزخاص و چشمگیری ازشما مشاهده نشده،ورزش۳ نوشته بود بدل پاتوسی درفولاد قاسمی نژاد هست یک تشبیه بسیار مسخره، پاتوسی بااین کیفیت وتکنیک کجا وقاسمی نژاد که بودنش درتیم موجب کاهش کیفیت بازی فولاد میشه کجا. خداوکیلی بعضی از فوتبالیست ها اگه رسانه ها براشون بازارگرمی نکنن باید توی خونه از فوتبال لذت ببرن!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها