به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

تارتار: اخراج دروازه‌بان نفت به درستی انجام شد

تارتار: اخراج دروازه‌بان نفت به درستی انجام شد

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجدسیلمان درباره بازگشت تیم نفت با اتوبوس از بوشهر به مسجدسلیمان گفت: اگر می‌خواستیم با هواپیما به مسجدسلیمان برویم هزینه بسیار بالایی داشت و مجبور شدیم با اتوبوس برویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی تیمش مقابل شاهین بوشهر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما خیلی خوب شروع کرد. وقتی ۱۱ نفره بودیم به بازی مسلط بودیم اما بعد از اخراج دروازه‌بان‌مان با توجه به این‌که شاهین به سه امتیاز نیاز داشت فشار زیادی آورد. در نیمه دوم باتوجه شرایط آب‌ و هوایی تیم‌مان تحلیل رفت اما با تغییرات ایجاد شده توانستیم بازی را در دست بگیریم اما متاسفانه در ادامه ۱۰ نفره بودن‌ و تمرکز نداشتن باعث شد گل دوم را دریافت کنیم.

او درباره بازگشت تیم نفت با اتوبوس به مسجدسلیمان عنوان کرد: از شروع فصل نفت مشکلات بسیار زیادی را تجربه کرده است اما متاسفانه کسی نمی‌آید بررسی کند. بعد از آن مصوبه دیگر وزارت نفت به تیم‌های نفتی کمک نکرد و واقعا دست آن‌ها بسته شد. به هر حال امیدوارم بتوانند مشکلات تیم ما را حل کنند.

سرمربی نفت مسجدسیلمان ادامه داد: اگر می‌خواستیم با هواپیما به مسجدسلیمان برویم باید ابتدا به تهران و بعد از آن به مسجدسلیمان می‌رفتیم که هزینه بسیار بالایی داشت و مجبور شدیم با اتوبوس برویم. تمرین عصر همان روز هم فقط یک ریکاوری بود.  

مهدی تارتار با تشکر از حسن اکرمی، داور دیدار شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان گفت: اخراج بازیکن‌مان به درستی انجام شد و از داور دیدار به دلیل عملکرد خوبش تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها