به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

آذری: پنجاه درصد از راه سخت را طی کرده‌ایم

آذری: پنجاه درصد از راه سخت را طی کرده‌ایم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه ۵۰ درصد راه باقیمانده این باشگاه در ۸ بازی باقیمانده لیگ برتر خلاصه می‌شود، گفت: «لوسیانو پریرا» باید الگوی بازیکنان جوان ما باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک ماشین سازی را شکست بدهد و به رده سوم جدول رده بندی لیگ صعود کند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد درباره این پیروزی به خبرنگار مهر گفت: کم کم داریم ثمره زحمات تقریباً یک ساله خود را می گیریم. نشان دادیم که با کار گروهی و تلاش و هدف گذاری مناسب جلو آمده ایم. نیمی از راه سخت را طی کرده‌ایم ولی برای ما ۵۰ درصد دیگر این راه در هشت بازی باقیمانده خلاصه می‌شود. باید از حمایت های کارخانه فولاد، مدیران باشگاه و همچنین رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های خوزستان تشکر کنم.

آذری ادامه داد: هفته گذشته بازی فوق العاده سنگینی با استقلال داشتیم که حواشی آن از خود بازی هم سنگین‌تر بود. در بُعد رسانه‌ای تلاش کردیم از حقمان دفاع کنیم تا تیم درون زمین کار خودش را انجام بدهد. از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. البته هوای اهواز روز به روز گرمتر می‌شود. کرونا هم هر لحظه حلقه را تنگ‌تر می‌کند. رعایت پروتکل‌ها با هزینه هایی که دارد سخت است ولی امیدواریم بازیکنان ما در چند بازی باقیمانده به این ویروس مبتلا نشوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره بازی شب گذشته هم خاطرنشان کرد: ماشین سازی ابتدای کار خوب ظاهر شد و ما روی یک غفلت گل خوردیم. باید فکری به حال این موضوع کنیم. خوشبختانه بعد از گل و با برنامه های جواد نکونام نبض بازی را در دست گرفتیم و بازیکنانمان فوق العاده عمل کردند.

آذری با اشاره به اخراج شهاب گردان دروازه بان فولاد به خاطر تلف کردن وقت مسابقه تصریح کرد: گردان در صحنه دریافت کارت زرد دوم بی تجربگی کرد و تصمیم آقای مهدوی داور مسابقه صددرصد درست بود. از داور تشکر می کنم که قاطعانه تصمیم گرفت. گردان این فصل جزو بهترین بازیکنان فولاد بوده است ولی این کار وی باعث شد ۱۰ دقیقه به شدت استرس داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش، با تمجید از لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد ادامه داد: پریرا ۹۵ دقیقه تلاش کرد، گل زد و پایه گذار یک گل هم شد. ببینید او چقدر شهامت داشت که بعد از اخراج گردان درون دروازه ایستاد. او باید برای بازیکنان جوان فولاد الگو باشد. البته تمام بازیکنان ما فوق العاده عمل کردند و امیدوارم در هشت بازی آینده هم همینطور باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ابتلای فرزاد جعفری بازیکن این تیم به کرونا، گفت: امیدوارم مسئله خاصی نباشد. تمام باشگاه‌ها باید با صداقت تست کرونا بدهند و اگر مشکلی وجود دارند، اعلام کنند وگرنه تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان به کرونا مبتلا می‌شوند. الان سخت گیری‌ها کمتر شده و خیلی‌ها پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند. شدیدترین خطر هم ساده انگاری کرونا است.

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا پول دو بازیکن برزیلی و طلبکار فولاد پرداخت شد؟ اظهار کرد: قصد داشتیم از طریق شرکت فولاد پول این بازیکنان را بدهیم که عملی نشد. در حال تغییر کانال انتقال این پول هستیم؛ همان کانالی که پول پاتوسی را پرداخت کردیم.

مدیرعامل فولاد در پایان درباره عدم بازگشت آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی به ایران هم گفت: دو، سه بار برای پاتوسی بلیت پرواز گرفتیم ولی پروازها از طرف هواپیمایی کنسل شد. همچنان پیگیر بازگشت این بازیکن هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
پس چطور بازیکن آفریقایی استقلال برای ورودوخروج از ایران مشکلی نداره؟؟؟ فکرکنم فصل به پایان برسه وپاتوسی همچنان توی کشورخودش باشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
آذری ونکونام از شما حمایت خواهیم کرد مرسی بابت بردها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
آفرین آقای نکونام وآذری ازجذب بازیکن خوبی مثل آقای زبیرنیک نفس که واقعا الان داره تاثیر وارزشش رو بهمه نشون میده ممنون متشکریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها