به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

میرجوان: شش ماه است که پولی دریافت نکردیم

میرجوان: شش ماه است که پولی دریافت نکردیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی شد او و دیگر بازیکنان این تیم شش ماه است، پولی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عماد میرجوان در مورد تساوی تیمش برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، ولی 10 نفره شدن کار ما را سخت کرد. از طرفی هوای بوشهر هم گرم و شرجی بود و این کار را سخت‌تر کرد، با اینکه تا دقایق  آخر جلو بودیم، ولی متأسفانه گل تساوی را دریافت کردیم. به‌هرحال فوتبال همین است و گاهی اوقات ممکن است برخی اتفاقات به ضرر یک تیم تمام شود.

میرجوان که در این بازی چهارمین گل فصلش را به ثمر رساند، در مورد اینکه چرا امسال کم گل زده است، گفت: شما باید این را در نظر بگیرد که یک بازیکن در چه تیمی و با چه شرایطی بازی می‌کند. همه می‌دانند نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته چه شرایطی داشت، از طرفی شرایط مهاجمان در تیم‌های مختلف متفاوت است. به‌عنوان مثال وقتی یک مهاجم در استقلال، پرسپولیس یا سپاهان بازی می‌کند قطعاً موقعیت بیشتری به دست می‌آورد، در ضمن این را هم باید در نظر گرفت که در تیم ما اکثر نفرات جوان هستند و فقط چند بازیکن باتجربه داریم. از طرفی من معتقدم که یک مهاجم نوک نمی‌تواند همه کار را در زمین خودش خودش انجام دهد. من همیشه تلاش می‌کنم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و امیدوارم مربیان از عملکردم راضی باشند.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: ما در این زمینه خیلی صحبت کردیم و دیگر می‌دانم چه باید بگویم. فوتبال شغل ماست و از این راه کسب درآمد می‌کنیم. ما نزدیک به شش ماه است که پولی دریافت نکردیم. آیا واقعاً می‌توان شش ماه بدون پول زندگی کرد؟ امیدوارم مسئولان به فکر باشند و مشکلات تیم ما را برطرف کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها