به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

تارتار: مشکل تیم‌های نفتی باید برطرف شود

تارتار: مشکل تیم‌های نفتی باید برطرف شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: صحبت کردن در مورد مشکلات مالی خسته‌کننده شده است و ما فقط به خاطر هواداران و شخصیت خودمان در لیگ برتر می‌جنگیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با تسنیم درباره تساوی 2 - 2 تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و اگر ماه 10 نفره نمی‌شدیم امکان برنده شدن‌مان زیاد بود، هر چند که تا اواخر بازی هم جلو بودیم. بچه‌های ما واقعاً زحمت کشیدند. در ضمن باید از عملکرد آقای اکرمی داور مسابقه و همکارانش تشکر کنم که قضاوت خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه تأکید کرد: با توجه به اینکه بعد از مدت‌ها در لیگ بازی می‌کردیم عملکرد خوبی داشتیم و قبل از 10 نفره شدن سوار بر بازی بودیم، ولی بعد از اینکه یک بازیکن ما کارت قرمز گرفت کارمان سخت‌تر شد. البته در آن شرایط آب و هوایی بازیکنان ما تلاش کردند که باید از آنها تشکر کنم. شاهین بوشهر هم تیم خوبی بود که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلات مالی تیم نفت حل خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: خسته شدیم از بس در مورد مشکلات مالی صحبت کردیم. ما فقط به خاطر هواداران و شخصیت خودمان در لیگ برتر می‌جنگیم تا حداقل وجدان‌مان راحت باشد که کم‌کاری نکردیم. ما به هیچ عنوان وضعیت خوبی نداریم و امیدوارم مسئولان به خاطر مردم این شهر مشکلات تیم را حل کنند. اعتقاد من این است که مشکل تیم‌های نفتی باید از بالا برطرف شود.

تارتار راجع به برد پرسپولیس برابر پیکان و اینکه آیا می‌توان قهرمانی پرسپولیس را قطعی دانست، تصریح کرد: من سرمربی نفت مسجدسلیمان هستم و باید بیشتر در مورد تیم خودم صحبت کنم. من قبلاً هم گفته‌ام که پرسپولیس تیم منسجمی است و حق این تیم است که قهرمان لیگ برتر شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها