به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

شاهین 2 – نفت 2؛ تساوی نفت ده نفره

خوزستان اسپورت
هفته بیست و دوم لیگ برتر – استادیوم مهدوی بوشهر
یکشنبه 8 تیرماه 99 – ساعت: 21
شاهین شهرداری بوشهر 2 – نفت مسجدسلیمان 2
گل‌ها:ابوالفضل رزاق‌پور (56)، امین مشایخ (2+90) برای شاهین – سجاد جعفری (17)، میرهادی میرجوان (81) برای نفت
داور: حسن اکرمی
کمک داوران: فرهاد مروجی و میلاد قاسمی دماوندی
اخراج: حبیب فرعباسی (24- نفت)
اخطار: بهروز نوروزی‌فرد (شاهین)
بدون تماشاگر

شاهین شهرداری بوشهر: ابوالفضل درویشوند، حسن نجفی، سجاد مشکل‌پور (68- محمد سلطانی‌مهر)، بهروز نوروزی‌فرد، ابوالفضل رزاق‌پور، میثم دورقی، امیرحسین موسی‌زاده، مصطفی احمدی (46- امین مشایخ)، بهمن سالاری (68- سجاد حیدری)، اسماعیل شریفات (4+90- رضا دهقانی) و حسین مالکی (77- سلمان بحرانی)
مربی: مهرداد کریمیان

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (27- احمد گوهری)، سجاد جعفری (54- سعید کریمی)، مهدی زبیدی (54- احمد الجبوری و 84- محمدعلی صفیا) و میرهادی میرجوان (84- محمدامین اسدی)
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که طی چند هفته گذشته با برگزاری اردوهای آماده‌سازی در تهران برای ادامه لیگ آماده شده بود، در غیاب حسین ابراهیمی مهاجم محروم خود مقابل شاهین بوشهر به میدان رفت و به دنبال آن بود تا همانند دو بازی قبلی در لیگ و جام حذفی برابر شاهین به پیروزی برسد. تیم بوشهری هم در غیاب سرمربی و دو بازیکن خارجی‌اش به چیزی جر گرفتن سه امتیاز و رها شدن از خطر سقوط فکر نمی‌کرد.

در شرایطی که نیمه اول متعادل پیش می‌رفت، زردپوشان نفت مسجدسلیمان در دقیقه 17 با استفاده از اشتباه مدافعان شاهینو با ضربه سجاد جعفری به گل رسیدند تا از میزبان پیش بیفتند. شاهینی‌ها برای جبران این کل دست به حمله زدند و در دقیقه 24 حبیب فرعباسی دروازه‌بان نفت به‌دلیل لمس توپ با دست در بیرون از محوطه جریمه با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا نفتی‌ها 10 نفره شوند. احمد گوهری به‌جای فرعباسی وظیفه حراست از دروازه نفت را به‌عهده گرفت و صادق صادقی از ترکیب زردپوشان خارج شد. دقایق باقی مانده از نیمه اول با حملات شاهین همراه بود اما تلاش بوشهری‌ها نتیجه‌ای نداشت و نیمه اول با یک گل به‌سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

بازیکنان شاهین بوشهر با سپری شدن دقایقی از نیمه دوم با ضربه ابوالفضل درویشوند به گل تساوی رسیدند، اما در حالی که شاهینی‌ها برای زدن گل دوم تلاش می‌کردند، نفتی‌ها روی یک ضدحمله سریع  با ضربه میرهادی میرجوان موفق به گشودن دروازه میزبان شدند تا 10 نفره از حریف جلو بیفتند. تلاش شاهینی‌ها برای فرار از شکست خانگی در اوقات تلف شده به ثمر نشست و امین مشایخ گل تساوی را برای سفیدپوشان زد تا این بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 تمام شود.

شرح گل‌ها
0-1 (نفت): در پی اشتباه فاحش مدافعان تیم شاهین بوشهر توپ در محوطه جریمه شاهین به سجاد جعفری بازیکن نفت مسجدسلیمان رسید و این بازیکن پس از پیشروی با ضربه‌ای زمینی به زاویه سمت راست دروازه میزبان را فرو ریخت.

1-1 (شاهین): پس از دفع ناقص مدافعان میانی نفت مسجدسلیمان توپنصیب ابوالفضل رزاق‌پور مدافع پیش تاخته شاهین شد و این بازیکن بعد از عبور از مجید عیدی مدافع راست تیم نفت با ضربه‌ای محکم گل مساوی را زد.

1-2 (نفت): احمد الجبوری از تله آفسایدگیری خط دفاعی شاهین بوشهر گریخت و پاس عرضی وی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده میرهادی میرجوان تبدیل به گل دوم و پیروزی بخش نفت مسجدسلیمان شد.

2-2 (شاهین): ارسال ابوالفضل رزاق‌پور با دفع ناقص احمد گوهری دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان همراه شد و امین مشایخ توپ برگشتی را با شوت پای چپ تبدیل به گل مساوی کرد.

در حاشیه
* میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات شاهین در این دیدار حضور نداشت و مهرداد کریمیان وظیفه هدایت شاهین را به عهده داشت.
*پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشتگان بیماری کرونا برگزار شد.
* بازیکنان ذخیره دو تیم از روی سکوها بازی را دنبال می‌کردند.
* داور مسابقه 6 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه نخست و 5 دقیقه برای نیمه دوم این مسابقه در نظر گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
خسته نباشید به بازیکنای نفت تساوی بیرون از خونه با ده بازیکن نتیجه بدی نیست
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
واقعا این داورها چرا این کارها رو میکنند مثل بازی اس فولاد شدسریع با اخراج کمر تیم سوار بازی را میشکنند حالا شاید دوستان بگن این بازی ی اخراجی داشت ولی در اصل,دو اخراجی داشت چون با تعویض اجباری مواجه شد نفت بازم دمشون گرم نفت ای ول داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها