به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

نکونام: باشگاه تلاش می‌کند که پاتوسی بیاید

نکونام: باشگاه تلاش می‌کند که پاتوسی بیاید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ماشین‌سازی تیم پرمهره‌ای است و خیلی باید حواسمان جمع باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و تیم باکیفیتی هستند و زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده و تیم  پرمهره‌ای هستند و خیلی باید حواسمان جمع باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم و نباید از تیم غفلت کنیم.

وی گفت: ما تمام تمرینات و مسابقات انگیزه کافی برای بازیها را داریم و بازیکنان باید حرفه‌ای باشند که این انگیزه در خود زنده نگه دارند و بزرگ فکر کنند و کسب سهمیه قهرمانی، نایب قهرمانی و تمام این ها در جدول است و ما از روز اول وظیفه‌مان این بوده که زحمت بکشیم خوب بازی کنیم و بازی به بازی جلو برویم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: واقعاً سختی زیادی  کشیدیم کار و تلاش کردیم تا بتوانیم باعث موفقیت تیم شویم و حاشیه‌ای وجود ندارد و ما در فوتبال بودیم هستیم و این اتفاقات جزئی از فوتبال است و قطعا این اتفاقات می‌افتد ولی هیچ تاثیری در کارمان ندارد تمرکزمان در باشگاه فولاد و تیم خودمان، تمام بازیکنانمان، تمام بازیها و بازیهای تیم حریف است و با احترام به حریفها در زمین بازی می‌کنیم تا انشاءالله به موفقیت برسیم.

نکونام افزود: باید در تمام بازیها خوب بازی کنیم و زحمت بکشیم و بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشیم و هر نتیجه‌ای که اتفاق بیفتد به خواست خداست ولی باید تلاش کنیم و همه بازی‌ها آماده باشیم و بهترین عملکرد را در بازیها داشته باشیم.

وی در پایان درباره شرایط پاتوسی و حضور این بازیکن در تیم فولاد بیان کرد: در مورد پاتوسی باشگاه و مدیریت در جریان است و تلاش می‌کنند تا پاتوسی به تیم اضافه شود؛ ما خریدهای خوبی در نیم فصل داشتیم و متأسفانه پاتوسی را در نیم فصل دوم نداشتیم و قطعا بودن پاتوسی به ما کمک می‌کند و باشگاه تلاش می‌کند که پاتوسی هر چه زودتر به تیم ملحق شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها