به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

کریمیان: بازی سختی مقابل تیم نفت داریم

کریمیان: بازی سختی مقابل تیم نفت داریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: تمرینات تیم شاهین زیر نظر میشو طراحی می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهرداد کریمیان در نشست خبری قبل از دیدار دو تیم شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی سختی با تیم خوب نفت مسجدسلیمان خواهیم داشت. این تیم نتایج خوبی کسب کرده است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. ما 40 روز تمرین خوبی داشتیم و تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با طراحی میشو برگزار کردیم. امیدواریم بتوانیم با یک بازی خوب دل هواداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنیم.

وی افزود: من به عنوان سرمربی تیم روی نیمکت نمی‌نشینم. به عنوان خادم باشگاه شاهین هر وقت به من احتیاج داشته باشند کمک می‌کنم و در خدمت تیم بوده‌ام. منتظر هستیم میشو برگردد و همچنان با او مشورت می‌کنیم. امیدوار هستیم مشکلاتش حل و به تمرینات اضافه شود. در این بازی من در خدمت تیم هستم و ان‌شاءالله بتوانیم تمام دستورات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرا کرده، نتیجه خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم و سهمیه استان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در لیگ حفظ شود.

مربی تیم شاهین بوشهر در خصوص مصدومان این تیم عنوان کرد: مصدومانی داشتیم که الان خوب هستند، صارمی مصدومیتی داشت که رفع شده است، اما شعبانی همچنان مصدوم است و بقیه بچه‌ها آماده برگزاری مسابقات هستند.

کریمیان در رابطه با بازیکنان خارجی این تیم و احتمال حضورشان در بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: متأسفانه به این بازی نرسیدند، شاید شرایط جوری فراهم شود تا به بازی با پرسپولیس برسند، با اطلاعاتی که من کسب کردم تا 5-4 روز دیگر به ایران می‌رسند و بتوانیم با یک تیم کامل در هفته‌های آینده حضور پیدا کنیم و با کسب نتایج خوب به رتبه‌های بالای جدول بیاییم.

وی در رابطه با عدم حضور تماشاچیان تصریح کرد: حضور تماشاچیان در بازی‌های خانگی‌مان باعث کسب 2 برد پیاپی در خانه‌مان شد. خیلی ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت کردند و آنها یار دوازدهم‌مان بودند. ان‌شاءالله در خانه می‌نشینند و ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دعا می‌کنند تا بازیکنان تمام توانشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگذارند تا بازی خوبی را‌‌‌‌ انجام دهند و امتیاز لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها