به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

پاشایی: مقابل شاهین به دنبال سه امتیاز هستیم

پاشایی: مقابل شاهین به دنبال سه امتیاز هستیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در تعطیلی لیگ، تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم و نسبت به تیم های دیگر از نظر این که مصدوم ندادیم و همچنین از نظر فنی، شرایط ایده آلی داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمادگی این تیم برای حضور در ادامه لیگ برتر کشور، اظهار کرد: در اردوی تقریبا یک ماهه تهران، باوجود یکسری کمبودها و مشکلات، با تلاش مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره به خوبی برای حضور در ادامه مسابقات آماده شدیم. این هفته نیز با تیم شاهینی بازی داریم که برای بقا در لیگ می‌جنگد و حتی نباید یک امتیاز هم از دست بدهد. شاهین، تیم دونده و جنگنده‌ای است و بازی سختی داریم اما از نظر فنی و روحی، شرایط مطلوبی داریم و امیدوارم با یک بازی خوب، سه امتیاز برای تیم نفت مسجدسلیمان باشد.

وی افزود: در تعطیلی لیگ، تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم و نسبت به تیم های دیگر از نظر این که مصدوم ندادیم و همچنین از نظر فنی، شرایط ایده آلی داریم. ما مصدوم ندادیم زیرا اصولی تمرین کردیم. به هر حال باید وارد بازی ها شویم تا ببینیم تا چه اندازه خوب کار کرده ایم. امیدوارم در ادامه نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان همچنین در ارزیابی از تیم شاهین، گفت: این تیم از اواخر نیم فصل اول متحول شد و توانستند بازی های خوبی انجام دهند و خود را از انتهای جدول جدا کنند اما اکنون شرایط تمام تیم ها مثل چهارماه قبل نیست و تیم ها در شرایط آرمانی نیستند. در هر صورت در این مدت نیز شاهین مثل ما به خوبی تمرین کرده و منسجم و مصمم است تا در لیگ بماند. بازی سختی داریم ولی امیدواریم تا سه امتیار از آن ما شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد نفت در نیم‌فصل دوم نتوانست مانند نیم فصل اول امتیاز جمع کند؟ عنوان کرد: شاید از نظر آماری نسبت به نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم اما در نیم فصل دوم از نظر کیفی، بازی ها خوبی انجام دادیم و این نشان می‌دهد که تیم خوب و منسجمی هستیم و امیدوارم این عملکرد در ادامه لیگ هم تداوم داشته باشد.

پاشایی درباره حضور تیم در مسجدسلیمان نیز گفت: پس از بازی با شاهین به مسجدسلیمان بر می‌گردیم تا برای ادامه مسابقات آماده شویم. امیدوارم شرایط لازم از نظر رعایت پروتکل ها در مسجدسلیمان فراهم باشد تا مشکلی برای تمرین نداشته باشیم.

وی در پایان نیز بیان کرد: امیدوارم در ادامه لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی کسب کنیم و در جام حذفی نیز نتیجه تاریخی رقم بزنیم تا دل مردم خوزستان و مسجدسلیمان شاد شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها