به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

اهل‌شاخه: مشکلات مالی واقعا به تیم ما لطمه زد

اهل‌شاخه: مشکلات مالی واقعا به تیم لطمه زد

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت گفت: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بدون تماشاگران بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد اهل‌شاخه در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط سخت آبادان اجازه نداد تا به خوبی آماده مسابقات شویم؛ با این حال همه بازیکنان سعی کردند در بهترین شرایط امادگی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: تیم ما با وجود همه مشکلات باید با کرونا و بی‌پولی هم‌زمان مبارزه کند. تعداد بازیکنان کرونایی تیم ما بالا بود و به همین دلیل در تمرینات با مشکل روبه‌رو بودیم. خدا را شکر که شرایط بهتر شد و موفق شدیم در دیداری تدارکاتی میزان آمادگی خود را محک بزنیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: مشکلات مالی واقعا به تیم ما لطمه زد. بخشی از پول بازیکنان عقب افتاده است، ولی این مشکل اصلی نیست. مشکل اینجاست است که باشگاه در تامین مخارج هم مشکل دارد و فشار است. امیدوارم با کمک هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم و در ادامه خبر‌های خوبی از باشگاه صنعت نفت بشنویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
لطفا فقط در اندیشه ی یک پیروزی روحیه بخش باشید این درسته که حمایت هواداران رو در استادیوم ندارید اما نام بزرگ صنعت نفت آبادان به اندازه لازم برای رقیبان استرس آور هست انشالله کل بازیکنان همدل وجنگنده اولین سه امتیاز رو دشت خواهیدکرد دل هزاران هزار هوادار عاشق باشماست به امید پیروزی تیم محبوب صنعت نفت در دیدار با پارس جم انشالله اولین پیروزی را به هواداران هدیه دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
قدمت و بزرگی و داشتن بهترین و متعصب ترین هوادارا به همراه داشتن بهترین بازیکنان باشرافت و با توان فنی بالا ایشالله پیروزی را به ارمغان خواهد آورد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها