به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

وضعیت مبهم بودجه تیم بسکتبال نفت آبادان

وضعیت مبهم بودجه تیم بسکتبال نفت آبادان

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: وضعیت بودجه‌مان برای فصل بعد مشخص نیست، اما آنطور که پیش از این بوده هرسال کمتر شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی سام بوشهری در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به قرمز بودن وضعیت ویروس کرونا در خوزستان فعلا کلیه فعالیت‌های ورزشی تعطیل است و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

وی در مورد اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارید، گفت: در حال حاضر برنامه‌ خاصی وجود ندارد. البته مجوز تیم‌داری داریم، اما وضعیت بودجه مشخص نیست و هر سال کمتر از سال قبل می‌شود. نفت در دو سه سال اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته، اما با مشکل بودجه مواجه است.

سرپرست تیم بسکتبال نفت عنوان کرد: قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و در آسیا سوم شده‌ایم، اما از این به بعد دیگر نمی‌شود همانند سابق پیش رفت. برای بستن تیم خوب نیاز به بودجه است و هم بازیکنان و هم تماشاگران با توجه به نتایج سال‌های قبل از این تیم انتظار دارند.

سام بوشهری با اشاره به اینکه هزینه‌ها بالا رفته است، گفت: بحث هتل، پرواز و لباس همیشه ثابت بوده و نمی‌توان که آنها را حذف کرد. چه در رده اول باشیم و چه آخر این هزینه‌ها وجود دارند. بازیکنان هم قطعا به وضعیت دلار نگاه می‌کنند تا قرارداد ببندند. فکر نمی‌کنم با این قیمت دلار کسی بتواند خارجی جذب کند.

وی در مورد وضعیت قراردادهای فصل و اینکه به خاطر تعطیلی لیگ چیزی کسر خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: تاکنون 70 درصد مبلغ قراردادها پرداخت شده است و اینکه کم شود یا خیر، مدیرعامل باشگاه می‌تواند پاسخگو باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
سلام من طرفدار بسکتبال نیستم ولی عاشق تیم پالایش آبادانم سال گذشته قهرمان ایران شد درآسیاهم سوم شد بخدا حیف این تیم ومربی کار بلدشه که ازشون حمایت نشه من ازمسئولین پالایش وپخش ومسئولین منظقه آزاد تقاضا میکنم ازاین تیم لایق حمایت مالی بکنند حضور این تیم درلیگ برتر باعث علاقمندی خیلی ازجوانان به ورزش بسکتبال شده حمایت ازاین تیم حمایت از جوانان این شهر است و داشتن انگیزه برای زندگی سالم باورزش درجوانان ونوجوانان عاشق بسکتبال درآبادان وخرمشهر لطفا تیم را بشکل شایسته حمایت کنید۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها