به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

حیدری: موافق انتشار تصاویر ورزشگاه غدیر بودیم

حیدری: موافق انتشار تصاویر ورزشگاه غدیر بودیم

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: به فدراسیون اسکواش دل نبندید زیرا من در فدراسیون اسکواش، هدف و انگیزه‌ای برای توسعه این رشته در استان‌ها نمی‌بینم، ضمن این که به وقتش و در حضور وزیر ورزش جواب اظهارات رییس فدراسیون اسکواش را درباره خوزستان خواهم داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری در مجمع انتخاب رئیس هیات اسکواش خوزستان که امروز (سوم تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در مدتی که گذشت اسکواش خوزستان حال خوبی نداشت و از شرایط خوبی برخوردار نبود. هر چه برای سایر هیات‌ها تلاش کردیم و اقدامات خوبی هم داشتیم اما متاسفانه در اسکواش به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.

وی با تبریک به مهراد آران بابت انتخاب به عنوان رئیس جدید هیات اسکواش خوزستان، گفت: انتظار دارم هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی هیات در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به صورت ویژه و در زمان معین انجام شود. اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز برای بخش پشتیبانی که باید از مجموعه اسکواش حمایت کند، آمادگی کمک دارد.

هیات خوزستان به فدراسیون اسکواش دل نبندد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به آران، عنوان کرد: از شما می‌خواهم به فدراسیون اسکواش دل نبندید زیرا من در فدراسیون اسکواش، هدف و انگیزه‌ای برای توسعه این رشته در استان‌ها نمی‌بینم و اگر بود، امروز رئیس فدراسیون یا نایب رئیس او، در اهواز حضور پیدا می‌کردند. رئیس فدراسیون نامه‌ای کتبی به ما ارسال کرد که به دلیل شرایط قرنطینه خوزستان، فدراسیون در این مجمع حضور پیدا نمی‌کند. من نمی‌دانم شرایط قرنطینه چیست و آیا خون سلیمانی از خون مردم خوزستان رنگین‌تر است؟ پس خواهشم این است که به داشته‌های خودمان بسنده کنیم و به فدراسیون نگاهی نداشته باشیم.

به وقتش جواب رییس فدراسیون اسکواش را می دهم!
وی همچنین در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون اسکواش درباره هیات خوزستان در رسانه ها، اظهار کرد: به وقتش و در حضور وزیر ورزش جواب آقای سلیمانی را خواهم داد.

حیدری افزود: استانی مانند خوزستان ظرفیت بسیاری دارد و خواهشم این است که هیات اسکواش برای امکانات سخت‌افزاری درخواستی به اداره کل ورزش استان بدهد تا ما در زمانی کوتاه، این امکانات را فراهم کنیم. برای شروع کار نیز ما می‌توانیم پنج شهرستان را تجهیز کنیم. هدف‌گذاری کنید تا در بازه‌های زمانی مختلف، هیات‌های فعال‌ در شهرستان‌ها افزایش پیدا کنند.

وی افزود: در برخی هیات‌ها هدف‌مان این است که از نظر سخت‌افزاری آن‌ها را حمایت کنیم ولی در هیات‌هایی دیگر انتظار داریم آن‌ها خودشان امکانات سخت‌افزاری را تامین کنند. اما هیات اسکواش حتما در زمره هیات هایی است که از آن ها حمایت خواهیم کرد.

کم رنگ شدن اسکواش در خوزستان به واسطه کاهش فعالیت تیم‌های نفتی
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت پیشکسوتان که بسیار حائز اهمیت است، مورد توجه قرار بگیرد. همچنین باید به سمت تربیت مربی پیش برویم. متاسفانه ریشه اسکواش ما به نفت برمی‌گردد و در برخی شهرستان‌ها که فعالیت تیم‌های نفتی کاهش پیدا کرد، اسکواش نیز کمرنگ شد. اما با توجه به استعدادهای خوبی که در استان خوزستان داریم، خواهشم این است که حتما یک برنامه سخت افزاری، نرم افزاری از سوی هیات خوزستان به اداره کل ورزش استان داده شود. برای میزبانی‌ها نیز آمادگی حمایت داریم. از روسای ادارات ورزش شهرستان ها می‌خواهم به رئیس جدید هیات اسکواش استان کمک کنند تا کارهای خوبی در این رشته در شهرستان‌ها انجام شود.

واکنش به گزارشات اخیر در مورد ورزشگاه غدیر
وی همچنین در واکنش به گزارش‌های اخیر در مورد وضعیت فعلی ورزشگاه غدیر اهواز، گفت: مدیران در سطح استان خوزستان چند وظیفه بر عهده دارند که این وظایف حائز اهمیت است. یکی از وظایف ما مدیران این است مسائل را آبرنگ نکنیم؛ البته حق خوزستان باید ادا شود. ورزشگاه غدیر نیز یک ورزشگاه ملی و ارزشمند است و باید برای آن برنامه داشته باشیم. لذا ما خودمان هم موافق بودیم که فیلم و تصاویر ورزشگاه غدیر منتشر شود و آقای وزیر هم زمانی که سیل آمد و ورزشگاه را آب گرفت، از نزدیک شاهد وضعیت این ورزشگاه بود. مشکل ورزشگاه غدیر باید به صورت اساسی حل شود و نامه‌ای نوشته شد و خدا را شکر وزیر به این جمع‌بندی رسید و دستور داد که از محل اعتبارات وزارت ورزش یک ردیف دائمی برای ورزشگاه غدیر اهواز در نظر گرفته شود که اگر این مهم به زودی اتفاق بیفتد، مشکل ورزشگاه غدیر برای همیشه حل خواهد شد. رییس هیات اسکواش هم اگر بخواهد از ورزشگاه استفاده کند، می‌توانیم آن بخش را تجهیز کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: طی سه سال گذشته ما بیش از ۲ هزار دستگاه سیستم خنک‌کننده خریداری و بین شهرستان‌ها توزیع کردیم. سالن هایی در برخی شهرستان‌ها قرار داشت که وقتی به  آنجا می‌رفتیم اصلا پریزی برای سیستم سرمایشی در آن در نظر گرفته نشده بود اما الان به سیستم خنک‌کننده تجهیز شده اند. همچنین تجهیزات ورزشی برای مدارس، سازمان زندان‌ها و سایر دستگاه‌ها تهیه کردیم. در بعد همگانی نیز تلاش‌مان این بود که بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم.

اسکواش منتظر ۲ میلیون تومان فدراسیون نباشد
حیدری در پایان نیز با تاکید بر این که رییس هیات اسکواش خوزستان تنها به داشته‌های خود استان تکیه کند و منتظر  یکی دو میلیون فدراسیون نباشد، گفت: هرچه بخواهید خودمان در استان کمک می‌کنیم. امیدوارم اسکواش به روزهای خوب خود در کشور برگردد و باید تلاش‌مان این باشد که اسکواش طی شش ماه تا یک سال آینده به سرانجام خوبی برسد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها