به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

علوی: هدفی جز گرفتن سهمیه آسیایی نداریم

علوی: هدفی جز گرفتن سهمیه آسیایی نداریم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان دیدار این تیم مقابل استقلال را حساس و حیثیتی دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم وضعیت تیم فولاد خوزستان را در آستانه دیدار مقابل استقلال تهران مطلوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و آماده بازی با استقلال هستیم. بازی برابر استقلال و پرسپولیس همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی مسئله مهم انگیزه بازیکنان ماست که می‌خواهند بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند و این امتیاز مهمی محسوب می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بازی ما برابر استقلال حیثیتی است و به چیزی جز برد در این بازی فکر نمی‌کنیم. در شروع مجدد بازی‌ها این مهم است که در زمین خود یک نتیجه خوب بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. ما قبل از تعطیلی بازی‌ها روند خوبی داشتیم و باید حالا هم این روند را ادامه دهیم. امسال هدفی جز گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نداریم. قطعاً رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست و باید در دیدارهای پیش رو بیشترین امتیاز را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که «آیا غیبت پاتوسی بر عملکرد فولاد تأثیر منفی نخواهد داشت؟»، اظهار کرد: پاتوسی بازیکن خوبی است که امیدوارم در بازی‌های بعدی او را در اختیار داشته باشیم. البته جواد نکونام تیم را طوری آماده کرده است که غیبت یک بازیکن نمی‌تواند به تیم لطمه بزند. مطمئناً هر بازیکنی وارد زمین شود، بهترین عملکرد را خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
Germany
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
واقعا نتوانستند پاتوسی را بیاورند،،،،ازآفریقا به اروپا و ازاروپا به ایران،،،،بیش ازیکماه ،،،،باور کنید پاتوسی هنوز از خانه بیرون نزده و درافریقاست هنوز،،،،،
فریدون
|
Germany
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
بدون پیروزی مقابل استقلال هرگز به سهمیه نمیرسیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
سلام آقای علوی همیشه دوستداشتنی و کم حاشیه هستی برایت ازصمیم قلب آرزوی توفیق وسربلندی وسلامت دارم شما یکی ازالگوهای فنی واخلاقی جوانان خوزستان هستی برایت بهترینهارو آرزو میکنم۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها