به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

ورزشگاه فولاد ضدعفونی و پلمب می‌شود

ورزشگاه فولاد ضدعفونی و پلمب می‌شود

خوزستان اسپورت- ورزشگاه شهدای فولاد، آماده میزبانی دیدار حساس فولادخوزستان و استقلال است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، تیم فولاد خوزستان از ساعت 21 روز چهارشنبه، چهارم تیرماه در اهواز میزبان استقلال تهران است. این دیدار پس از تقریبا چهار ماه تعطیلی لیگ، برگزار می‌شود و از این نظر که آیا باشگاه‌های ایرانی توان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند یا خیر اهمیت بسیاری دارد.

باشگاه فولاد نیز از روزهای گذشته تمام توان خود را به کار گرفته تا با حمایت و همکاری شرکت فولاد، تمام پروتکل‌های بهداشتی برای میزبانی‌های فولاد در اهواز فراهم شود. در حال حاضر زمین ورزشگاه فولاد در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و تصاویر 2 بازی دوستانه این تیم نیز حاکی از رسیدگی خوب به این زمین است.

همچنین امروز، سوم تیرماه مسئولان هیات فوتبال خوزستان با حضور در ورزشگاه شهدای فولاد از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این ورزشگاه قرار گرفتند که عبدالنبی شولی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در خوزستان در این خصوص به ایسنا، گفت: خوشبختانه مسئولان باشگاه فولاد تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق اعلام سازمان لیگ به کار گرفته‌اند؛‌ نصب لامپ‌های UV و دستگاه برقی ضدعفونی کننده که جزو الزامات و پروتکل‌های اعلام شده است، در رختکن دو تیم و اتاق داوران و ناظران نصب شده است.

وی گفت: همچنین تونل ضدعفونی کننده عصر امروز سوم تیرماه در ورزشگاه شهدای فولاد نصب خواهد شد. اقدام بسیار خوب باشگاه فولاد استقرار پزشک تیم فولاد در درب ورودی ورزشگاه برای تب‌سنجی تمام عوامل اجرایی این رقابت به محض ورود آن ها به ورزشگاه است. البته تمام عوامل تست کرونا داده اند.

مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال در خوزستان ادامه داد: همچنین دستکش و ماسک بین عوامل اجرایی این دیدار توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: کل رختکن و سالن نشست خبری و اتاق داوران و ناظران و در مجموع تمام ورزشگاه ضدعفونی و سپس ورزشگاه پلمب می‌شود. البته برای اطمینان خاطر نیز قرار است فردا صبح کل ورزشگاه یک بار دیگر ضدعفونی شود.

شولی خاطرنشان‌کرد: همچنین پشت نیمکت ذخیره تیم میهمان راه‌پله‌ای قرار داشت تا بازیکنان اضافی بتوانند به درون VIP‌ بروند اما پشت نیمکت تیم میزبان، این راه پله وجود نداشت که با تلاش باشگاه فولاد، شرایط برای استقرار بازیکنان اضافه درون VIP‌ ایجاد شد.

وی بیان کرد: همچنین جلسه شورای تامین امروز برگزار شد و قرار است باتوجه به این که پرواز کاروان استقلال عصر امروز به سمت اهواز است، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی این تیم را تا هتل محل اقامت اسکورت کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در خوزستان گفت: باتوجه به این که بازیکنان باید به صورت یکی در میان روی صندلی ذخیره بنشینند، به باشگاه فولاد پیشنهاد دادیم که روی صندلی‌های خالی، عکس شهدای فولاد قرار بگیرد. همچنین با توجه به این که فردا چهارم تیرماه سالگرد درگذشت علی هاشمی، سردار هور است، قرار شد عکس‌هایی از این شهید در ورزشگاه قرار داده شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها