به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان مطرح کرد:

تیم‌های نفتی جزو دارایی‌های وزارت نفت هستند

تیم‌های نفتی جزو دارایی‌های وزارت نفت هستند

خوزستان اسپورت- رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است تیم‌های نفتی جزء اموال و دارایی‌های وزارت نفت بوده و این وزارتخانه باید نگهداری و مراقبت از آنها را در برنامه خود قرارداده آنها را تحت پوشش خود بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عطاءالله بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق بخشنامه جدید وزارت نمی‌تواند در ورزش حرفه‌ای تیمداری کند اما سوال اینجاست که وزات نفت از وقتی که این دستورالعمل صادر شد چه اقدامات و تمهیداتی برای واگذاری تیم‌های نفتی انجام داده است، لذا تا زمانی که این واگذاری انجام نشود موظف به کمک کردن به این تیم‌هاست.

وی عنوان کرد: ما طبق قانون و دستور وزارت نفت باید از مسئولیتمان در تیم کنار برویم که از مدت‌ها قبل استعفای خود را داده‌ایم و هیچ قبایی برای این تیم ندوخته‌ایم.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: بر اساس تفاهم‌نامه ای که بین وزارت نفت، ورزش و جوانان و استاندار خوزستان بسته شد، مبلغی تحت عنوان ورزش همگانی برای کمک به دو باشگاه نفتی خوزستان به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شد. از طرفی آقای حیدری (مدیرکل ورزش و جوانان استان) در محذورات قانونی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما با اداره ورزش و جوانان استان هیچ گونه مشکلی نداشته و منکر زحمات آنها نیستیم ولی مشکل اینجاست که این پول تحت عنوان ورزش همگانی به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شده و برای انتقال به حساب باشگاه با موانع قانونی مواجه است.

بهادری در خصوص تامین زمین بازی و خوابگاه بازیکنان گفت: به صورت شفاهی قول‌هایی به ما داده‌اند و قرار شد طبق روال گذشته کارها انجام شود. تیم الان در تهران است و یک روز قبل از بازی مستقیم به بوشهر سفر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای تامین هزینه‌های تیم، قرض می‌کنیم گفت: ما به نماینده شهرمان در مجلس این موضوع را اطلاع دادیم اما تاکنون جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده است. امیدواریم با پیگیری نماینده شهرستان مشکلات تیم کمتر شود.

تیم نفت مسجدسلیمان که از 20 روز قبل اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کرده است با 28 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

نفتی‌ها روز هشتم تیرماه در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم شاهین بوشهر می‌روند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها